Ik denk dat luxx liever zijn chick batst
Poster: Renzis
Het zijn zijn woorden
Ik had er de liefde bedrijven met zijn jeugdig wederhelft van gemaakt
Poster: Bastian
Ja maar dat is de jeugd van tegenwoordig he:P
Eerst ff neuken en dan zien we wel hahaha
Poster: Sunrise8
@ renzis: wat bedoel je met genoeg staan? genoeg mensen?
of bier?
maja ik heb verder nog geen aanmeldingen, dus als het bij deze 3 blijft is het wel gezellig. maar ja 3 mensen ...
@julian; ik moet ff kijken of ik wel kan komen en of ik ook mag! Want ik ga misschien ook nog paar dagen naar amsterdam en heb niet super veel geld ofso voor al die treinkaartjes is voor mij al snel 40 euro voor een retourtje naar amsterdam en als dan ook nog eens 40 voor naar velserbroek moet ff kijken hoe we het gaan doen!:D
iets anders:wie heeft er zin om morgen (zaterdag 23 feb) mee te gaan naar dj hardwell hier bij mij in de buurt (bobs in uitgeest). ik had luxx al gevraagd. maar die moet weer zonodig batse met ze vriendin.. dus wie heeft zin om mee te gaan? :D entree is 6 euro. duurt van 11 tot 5 uur.
Poster: Renzis
Denk toch echt dat luxx liever zijn chick batst:P
Laat maar even weten. Heb je genoeg staan dan?
ja das waar. nee 2e cdj heb ik niet, maja die zou bastian of luxx ofzo mee kunnen nemen.
thomassmith en barthezz zijn ook vrienden van me, die zouden ook kunnen komen. barthezz heeft cmx 3000 en thomassmith cdj 100
maja zeg het maar :P
Poster: Luxx
julian heeft de nare gewoonte alle dope dingen in te plannen op mijn naai-dagen
Poster: Ferrox
plan je dat in dan??
Doe je goed.. ik moet altijd maar afwachten :P maar tot nu toe niet te klagen gehad
Poster: Luxx
doe maar bastian....
Poster: bastianhecker
ja haha, mijn waardevolle cdjmaar heb wel een trolley waar die perfect in past dus moet wel goed komen dus als ik kom kan denk ik wel!:D maar beter jij ook 1 mee luxx:P! dan hebben we der 3 en dat is dope:D
Chuckie was erg vet gister!
Hij draaide wel een beetje aan de commerciele kant en draaide zelfs nog een jump plaatje (on the floor)!:P Verder was er niet echt veel nieuws te horen helaas alleen de funkin' matt remix van bouncing harbour en chocolate puma remix van first light en nog een stuk remix maar was erg goed te doen:D