Poster: ccc
Welke school zit je?
Poster: right1
Ik heb juist een fantastische ontdekking gedaan. (ironie)
gisteren was de laatste dag dat Kortrijk en omstreeken nog een vinylshop had.
Musikladen is 1 van de zovele die het onderspit hebben moeten delven.
En de eenige vinylshop waar ik nog kom in gent (discobar) gaat ook verhuizen.
wat een prettig vooruitzicht.
Poster: Bastian
NOOOOOOOOOOOOOOOOO
1 monitor van me is failliet gegaan
Poster: Bastian
NOOOOOOOOOOOOOOOOO
1 monitor van me is failliet gegaan
Poster: Adrien1989
Niet wat je zoekt mareh.. wat misschien makkelijker is he, is nederlandse informatie ordenen zoals je het wilt vertellen. Dus je verhaal schrijven en het geheel daarna vertalen in je eigen woorden. Praat wat makkelijker met je presentatie
Poster: Adrien1989
Niet wat je zoekt mareh.. wat misschien makkelijker is he, is nederlandse informatie ordenen zoals je het wilt vertellen. Dus je verhaal schrijven en het geheel daarna vertalen in je eigen woorden. Praat wat makkelijker met je presentatie
Poster: Sunrise8`
@ renzis: ik zal je opvrolijken: ik heb vandaag maar 1 uur les gehad en heb nu al chil vakantie :D
vanavond en morgne lekker genieten.
morgen oa met dj hardwell. heerlijk vooruitzicht vanuit thuis met een lekker drankje in me hand lui op me bureaustoel:P
genoeg opgevrolijkt?:P
sjah, ze moeten niet piepen. doe anders gewoon woensdags. Lekker door de weeks.
Ik ben donderdag ook vrij dus komt mooi uit
Kijk ma wat je kan regelen.
wie heeft er zin om morgen (zaterdag 23 feb) mee te gaan naar dj hardwell hier bij mij in de buurt (bobs in uitgeest). ik had luxx al gevraagd. maar die moet weer zonodig batse met ze vriendin.. dus wie heeft zin om mee te gaan? :D entree is 6 euro. duurt van 11 tot 5 uur.
Poster: Sunrise8ik had luxx al gevraagd. maar die moet weer zonodig batse met ze vriendin..