Poster: Bastian
Okee nog leuk vraagje misschien zo met valentijnsdag!
We kennen het allemaal, een van de voordelen van de (mannelijke) dj's is dat het echte vrouwen verslinders zijn, iedere keer als er een meisje op de dj af komt en een beetje aan de praat raakt word er die avond weer fanatiek areobics beoefent in de slaapkamer of ergens op een aparte plek.
En nu de vraag (en zonder op te scheppen graag:D); hoeveel dames neem jij nou eigenlijk in een maad/jaar :P
Poster: Flexii
bedoel je nu voordelen of vooroordelen?
Ff aangepast (vooroordelen)
Poster: dj_jr
dit jaar al 2;D gepakt(A) me ex en me vriendin hahaha
Poster: bastianhecker
ben der godverredomme net uit gestuurd op het schoolfeest, en toen moest me pa me komen ophalen wat een gelul ik was wel zat maar ik zei gewoon ja ik heb 1 biertje op en nog gaan ze bellen. Geloof me ik kan me best gedragen als ik zat ben maar jezus pak liever die meisjes uit het 1e die vanavond nog in coma op het ziekenhuis aankomen, ik snap dat echt niet hoor! ben verdomme 3e klassers!
Zo hij is reeds vandaag opgenomen.
Gekke Houz 4: Ben Je Gek Ofzo?!
:d
Zo hij is reeds vandaag opgenomen.
Gekke Houz 4: Ben Je Gek Ofzo?!
:d
poster: Bastianhecker
ben der godverredomme net uit gestuurd op het schoolfeest, en toen moest me pa me komen ophalen wat een gelul ik was wel zat maar ik zei gewoon ja ik heb 1 biertje op en nog gaan ze bellen. Geloof me ik kan me best gedragen als ik zat ben maar jezus pak liever die meisjes uit het 1e die vanavond nog in coma op het ziekenhuis aankomen, ik snap dat echt niet hoor! ben verdomme 3e klassers!
Poster: Lawrenz
Waar blijft ie :D
Poster: DNR
Ik ben er een keer op een gala uitgegooid.. Maarja.. verkeerde kleren aan en zonder kaartje naar binnen via de achterdeur..
vond de beveiliging niet zo leuk.. haha
ik kon me wel gedragen, ze moeten die brugklassertjes die meisjes van 12 eens aanpakken die gaan daar half dood joh! haha nouja schiijt:P.
Poster: Jasper777
Hoe komen die eraan dan ??:P
Ik ben ook 1e klasser,
Op mijn school staat OVERAL Security je moest het eens wagen
haha,, ik denk niet dat ze zo dom zijn omdat mee te nemen hoor,, wel eens gehoord van indrinken voordat je gaat:P
haha,, ik denk niet dat ze zo dom zijn omdat mee te nemen hoor,, wel eens gehoord van indrinken voordat je gaat:P
dan gaje ergens in het bos zitten ofso!:P of gewoon ergens zoeken dat het wel kan..