Jongens ik heb weer internet dus ik kan voortaan weer heerlijk mee doellozen hier in de late leeuw oja en iedereen met een heer of een dame nog een fijne valentijn toegewenst.
Ik denk dat ik morgen mijn kat Swa maar een extra bakje voor geef als cadeautje, ben benieuwd wat hij voor mij heeft
Poster: ccc
Check dit.
Altijd handig als een meid niet de juiste maat bij zich heeft.![]()
http://www.flabber.nl/archief/023129.php
Poster: BastianJongens ik heb weer internet dus ik kan voortaan weer heerlijk mee doellozen hier in de late leeuw
Poster: Illusion
Haha erg handig. En als de condoom nou te klein is?
Poster: Sunrise8
@ robbert: niets persoonlijks, maar voor mij praten jullie ook voor de 100 volle procent boers hoor.
Poster: Sunrise8
@ robbert: niets persoonlijks, maar voor mij praten jullie ook voor de 100 volle procent boers hoor.
Haha vanmiddag even bloed moeten laten prikken, stond ik op en kreeg ik bijna een black out haha alles werd zwart maar is gelukkig allemaal goed gekomen:P
Poster: BastianHaha vanmiddag even bloed moeten laten prikken, stond ik op en kreeg ik bijna een black out haha alles werd zwart maar is gelukkig allemaal goed gekomen:P
Poster: Jobe
Jeuhhh!
Eindelijk mijn booth binnen!
2x Pioneer CDJ-400
1 x Reloop RMX-40 USB
1x Denon DN-HP 1000
1x ProDJuser CDJ 14 Flightcase
Happy:D:D:D
Zal binnenkort keer foto posten
Poster: Flexii
haha dat is kut he:P,, ik heb het een keer gehad toen ik flink gevallen was,, had behoorlijke wond en ik gewoon doorgegaan en toen op eens, wazig zien en dan wordt alles zwart:P
Poster: Flexii
haha dat is kut he:P,, ik heb het een keer gehad toen ik flink gevallen was,, had behoorlijke wond en ik gewoon doorgegaan en toen op eens, wazig zien en dan wordt alles zwart:P
Poster: Bastian
Denk dat het er ook wel aan lag dat ik net uit school kwam en honger had, maar vond het niet echt lekker helemaal duizelig en misselijk haha maar gelukkig was het na 5 tot 10 minutjes weer helemala weg
Poster: Roos
Ik ben ooit 1 x flauwgevallen, moest zo(van de goedkope champagne)! Ik zag mezelf vallen maar kon niet aangrijpen, dat was zo raar! Hersenschudding opgelopen, moest om de zoveel tijd wakker gemaakt worden. Dat werd dus dubbel kotsen. 3 dagen half knock out in bed gelegen, dus....
Poster: Bastian
een beetje bont gemaakt met alcohol.
Poster: NielsR
Check dit mar is, die gast zit bij mij op school hahaha die had ook een hersenschudding.
Poster: NielsR
Check dit mar is, die gast zit bij mij op school hahaha die had ook een hersenschudding.