De Late Leeuw, chat corner (Deel 11) (14/42)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Yorick    posted on 23-01-2008 17:09
Mod edit by Nvie on 23-01-2008 17:12 (1%)

What do you think about De Late Leeuw, chat corner (Deel 11) ??

Vote :   

ccc    posted on 10-02-2008 14:36
Ik heb ooit eens een spel gehad dan was je een ruimteschip. En dan ging je naar een planeet, daar kocht je spullen. En dan naar de volgende planeet. spullen verkopen en nieuwe kopen. En dan zo handelen. En tussen door je schip upgraden etc etc.

Kent iemand zo'n spel?

Dit spel is het http://www.cs.unimaas.nl/p.spronck/picoverse/spacetrader/STFrames.html

Kent iemand zoiets? Deze is namelijk voor op de Palm/PDA ik wil het graag op de pc spelen. (Online uiteraard:P)
User edit by ccc on 10-02-2008 @ 14:54:01 (74%)
robbert    posted on 10-02-2008 16:04
Net een heerlijke overwinning gezien van Roda op Ajax, 2-1 :D
Max-E    posted on 10-02-2008 16:13
Poster: ccc
Ik heb ooit eens een spel gehad dan was je een ruimteschip. En dan ging je naar een planeet, daar kocht je spullen. En dan naar de volgende planeet. spullen verkopen en nieuwe kopen. En dan zo handelen. En tussen door je schip upgraden etc etc.

Kent iemand zo'n spel?

Dit spel is het http://www.cs.unimaas.nl/p.spronck/picoverse/spacetrader/STFrames.html

Kent iemand zoiets? Deze is namelijk voor op de Palm/PDA ik wil het graag op de pc spelen. (Online uiteraard:P)

Kan mij iets herinneren van O-World of zoon baggere shit.. zoiets in travian stijlWinking my eye
Wout-r    posted on 10-02-2008 19:04
Poster: robbert
Net een heerlijke overwinning gezien van Roda op Ajax, 2-1 :D

Gefeliciteerd Roda-supporter! :D Ik heb gister een 2-1 overwinning van Vitesse op Fc Groningen gezien Winking my eye
jannickv    posted on 10-02-2008 21:09
oké belgië gaat weer dik afgaan op eurosong:p
NielsR    posted on 10-02-2008 21:22
Poster: jannickv
oké belgië gaat weer dik afgaan op eurosong:p

Kijk jij daar nog naar? Ik vind het alleen maar een dikke mediahype met slechte muziekCry
jannickv    posted on 10-02-2008 21:28
Poster: NielsR

Kijk jij daar nog naar? Ik vind het alleen maar een dikke mediahype met slechte muziekCry

ik vind het wel grappig ............. en beschamend:p
NielsR    posted on 10-02-2008 21:46
Poster: jannickv

ik vind het wel grappig ............. en beschamend:p

Dan moet je naar de eerste afleveringen van idool kijken altijd hilarisch, verderop het programma is de fun er af hoor.
Flexii    posted on 10-02-2008 22:04
Poster: NielsR

Dan moet je naar de eerste afleveringen van idool kijken altijd hilarisch, verderop het programma is de fun er af hoor.

precies in de eerste ronde met al die mensen wat zo erg zijn overtuigd dat ze goed kunnen zingen, en dat dan totaal niet kunnen:P
Nandi    posted on 10-02-2008 22:26
Ja eh , maar sommige doen er ook om Happy, laughing
robbert    posted on 11-02-2008 09:05

OMG, wat ik laatst bij dancing queen zag, hilarisch!

Laurens Peeters uit Heerlen, een man voor de duidelijkheid, heeft meegedaan bij Dancing queen. Wie het nog niet heeft gezien kan het hier --> klik bekijken.. Start bij ongeveer 32 minuten, de auditie van vrijdag.

Deze aflevering is voor mij helemaal een grap, want heb vroeger bij hem in de klas gezeten en in het dorp gewoont. Deze jongen is echt al vanaf zijn geboorte eigenlijk geen man. Maakte zich al op vanaf zijn 8ste en heeft vroeger de mini playback show gewonnen met een optreden als Tina Turner. Het gerucht gaat nu zelfs rond in het dorp dat zijn ouders aan het sparen zijn om hem te laten ombouwen..

Gelukkig noemt Laurens als zijn woonplaats heerlen en niet zijn geboorte dorp Ulestraten (waar hij 18 jaar heeft gewoont) anders had ik echt moeten verhuizen!

ccc    posted on 11-02-2008 09:12
Gelukkig noemt Laurens als zijn woonplaats heerlen en niet zijn geboorte dorp Ulestraten (waar hij 18 jaar heeft gewoont) anders had ik echt moeten verhuizen!

Dit gevoel heb ik dus sinds ik die aflevering heb gezien.
Hij maakt alle Heerlenaren ten schande.!

Op de brandstapel met die man/vrouw?.
OneSixty    posted on 13-02-2008 08:10
komt niet vaak voor dat de late leeuw helemaal uit de lijst verdwenen is :p

*kick*

ik ga naar school Cry
Twizz    posted on 13-02-2008 09:52

Ik ben op school.Happy, laughing

Mijn d600 is net ingenomenConfused  Krijg hem vrijdag pas terug.
Hij ging af in de les, een nanoseconde bliep, en weg was hij....

Waar het op slaat??  Dat weet ik ook niet.

Wat ik me al een tijdje afvraag is wat jullie van mijn slogan vinden?
User edit by Twizz on 13-02-2008 @ 09:54:13 (47%)
Luxx    posted on 13-02-2008 10:53
vanavond gooi ik mijn Fl studio tutorial online over:
hoe je moet sidechainen
hoe je automation effects gebruikt
goed gebruik van edison sampler

goed of niet ?:D
www.mothermusic.nl
Illusion    posted on 13-02-2008 10:56
ERG goed!!! ben benieuwd naar!
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
NielsR    posted on 13-02-2008 11:53
Buh database is zo saai, 2 uur pure theorie per week ik moet Cry
MissSalem    posted on 13-02-2008 13:10
Poster: Luxx
vanavond gooi ik mijn Fl studio tutorial online over:
hoe je moet sidechainen
hoe je automation effects gebruikt
goed gebruik van edison sampler

goed of niet ?:D

Waar kunnen we de tutorial vinden? Happy, laughing
OneSixty    posted on 13-02-2008 13:20

OMG, wat ik laatst bij dancing queen zag, hilarisch!

Laurens Peeters uit Heerlen, een man voor de duidelijkheid, heeft meegedaan bij Dancing queen. Wie het nog niet heeft gezien kan het hier --> klik bekijken.. Start bij ongeveer 32 minuten, de auditie van vrijdag.

Deze aflevering is voor mij helemaal een grap, want heb vroeger bij hem in de klas gezeten en in het dorp gewoont. Deze jongen is echt al vanaf zijn geboorte eigenlijk geen man. Maakte zich al op vanaf zijn 8ste en heeft vroeger de mini playback show gewonnen met een optreden als Tina Turner. Het gerucht gaat nu zelfs rond in het dorp dat zijn ouders aan het sparen zijn om hem te laten ombouwen..

jaloers ?

jij wil zeker ook zo kunnen dansen :p

go laurens !  we love you ! xD

ik hoop dat hij wint :p
Flexii    posted on 13-02-2008 14:02
Poster: ccc

Dit gevoel heb ik dus sinds ik die aflevering heb gezien.
Hij maakt alle Heerlenaren ten schande.!

Op de brandstapel met die man/vrouw?.

waarom trekken jullie het je zo persoonlijk aan xD,, iedereen zijn eigen ding,, het is toch niet zo dat als er een inwoner is die zo is dat gelijk iedereen zo is?
robbert    posted on 13-02-2008 14:28
Poster: Flexii

het is toch niet zo dat als er een inwoner is die zo is dat gelijk iedereen zo is?

Nou dit zorgt anders wel voor een gevoel waarbij mensen al snel iedereen over een kam scheren. Als iemand denkt aan heerlen dan denkt hij direct aan dat belachelijke taaltje! (Wat dus door iemand als Laurens wordt veroorzaakt..)
Flexii    posted on 13-02-2008 14:39

Nou dit zorgt anders wel voor een gevoel waarbij mensen al snel iedereen over een kam scheren. Als iemand denkt aan heerlen dan denkt hij direct aan dat belachelijke taaltje! (Wat dus door iemand als Laurens wordt veroorzaakt..)

oke daar heb je wel gelijk in, maar iedere stad heeft wel zo'n bekende idioot
Sunrise8    posted on 13-02-2008 15:51
@ robbert: niets persoonlijks, maar voor mij praten jullie ook voor de 100 volle procent boers hoor.
ik kom uit haarlem en zoals velen zullen weten is dat een van de weinige steden met geen dialect :D. straattaal overigens niet meegerekend. want niet iedereen praat daarmee Happy, laughing ik trouwens ook niet, tenminste niet veel.

dus het is niet over een kam scheren, want voor mij PRATEN julie ook echt boers:P.
maja kom eens naar haarlem stad en zie hoeveel malloten daar rondlopen XD
Music made me who i am
NielsR    posted on 13-02-2008 15:56
Omg Omg Omg, ik heb juist daty filmpje gezien en wtf denkt die gast wel niet dat een 16 jarig meisje had een goede opmerking "bel het gesticht" en daar hoord die ook thuis.
OneSixty    posted on 13-02-2008 17:36
Poster: Sunrise8 @ robbert: niets persoonlijks, maar voor mij praten jullie ook voor de 100 volle procent boers hoor.

robbert zelf praat iig al geen dialect Winking my eye
User edit by OneSixty on 13-02-2008 @ 17:43:16 (26%)

274 Users online: 50 Guests (224 Unknown)
Pages generated today : 55.252
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.443.626