Poster: ccc
Ik heb ooit eens een spel gehad dan was je een ruimteschip. En dan ging je naar een planeet, daar kocht je spullen. En dan naar de volgende planeet. spullen verkopen en nieuwe kopen. En dan zo handelen. En tussen door je schip upgraden etc etc.
Kent iemand zo'n spel?
Dit spel is het http://www.cs.unimaas.nl/p.spronck/picoverse/spacetrader/STFrames.html
Kent iemand zoiets? Deze is namelijk voor op de Palm/PDA ik wil het graag op de pc spelen. (Online uiteraard:P)
Poster: robbert
Net een heerlijke overwinning gezien van Roda op Ajax, 2-1 :D
Poster: jannickv
oké belgië gaat weer dik afgaan op eurosong:p
Poster: NielsR
Kijk jij daar nog naar? Ik vind het alleen maar een dikke mediahype met slechte muziek
Poster: jannickv
ik vind het wel grappig ............. en beschamend:p
Poster: NielsR
Dan moet je naar de eerste afleveringen van idool kijken altijd hilarisch, verderop het programma is de fun er af hoor.
OMG, wat ik laatst bij dancing queen zag, hilarisch!
Laurens Peeters uit Heerlen, een man voor de duidelijkheid, heeft meegedaan bij Dancing queen. Wie het nog niet heeft gezien kan het hier --> klik bekijken.. Start bij ongeveer 32 minuten, de auditie van vrijdag.
Deze aflevering is voor mij helemaal een grap, want heb vroeger bij hem in de klas gezeten en in het dorp gewoont. Deze jongen is echt al vanaf zijn geboorte eigenlijk geen man. Maakte zich al op vanaf zijn 8ste en heeft vroeger de mini playback show gewonnen met een optreden als Tina Turner. Het gerucht gaat nu zelfs rond in het dorp dat zijn ouders aan het sparen zijn om hem te laten ombouwen..
Gelukkig noemt Laurens als zijn woonplaats heerlen en niet zijn geboorte dorp Ulestraten (waar hij 18 jaar heeft gewoont) anders had ik echt moeten verhuizen!
Gelukkig noemt Laurens als zijn woonplaats heerlen en niet zijn geboorte dorp Ulestraten (waar hij 18 jaar heeft gewoont) anders had ik echt moeten verhuizen!
Ik ben op school.
Mijn d600 is net ingenomen Krijg hem vrijdag pas terug.
Hij ging af in de les, een nanoseconde bliep, en weg was hij....
Waar het op slaat?? Dat weet ik ook niet.
Poster: Luxx
vanavond gooi ik mijn Fl studio tutorial online over:
hoe je moet sidechainen
hoe je automation effects gebruikt
goed gebruik van edison sampler
goed of niet ?:D
OMG, wat ik laatst bij dancing queen zag, hilarisch!
Laurens Peeters uit Heerlen, een man voor de duidelijkheid, heeft meegedaan bij Dancing queen. Wie het nog niet heeft gezien kan het hier --> klik bekijken.. Start bij ongeveer 32 minuten, de auditie van vrijdag.
Deze aflevering is voor mij helemaal een grap, want heb vroeger bij hem in de klas gezeten en in het dorp gewoont. Deze jongen is echt al vanaf zijn geboorte eigenlijk geen man. Maakte zich al op vanaf zijn 8ste en heeft vroeger de mini playback show gewonnen met een optreden als Tina Turner. Het gerucht gaat nu zelfs rond in het dorp dat zijn ouders aan het sparen zijn om hem te laten ombouwen..
Poster: ccc
Dit gevoel heb ik dus sinds ik die aflevering heb gezien.
Hij maakt alle Heerlenaren ten schande.!
Op de brandstapel met die man/vrouw?.
Poster: Flexii
het is toch niet zo dat als er een inwoner is die zo is dat gelijk iedereen zo is?
Nou dit zorgt anders wel voor een gevoel waarbij mensen al snel iedereen over een kam scheren. Als iemand denkt aan heerlen dan denkt hij direct aan dat belachelijke taaltje! (Wat dus door iemand als Laurens wordt veroorzaakt..)
Poster: Sunrise8 @ robbert: niets persoonlijks, maar voor mij praten jullie ook voor de 100 volle procent boers hoor.