Poster: Flexii
klinkt goed ja,, ik heb zelf ook een aerox,, hoe hard rijdt die van jou?
Poster: dj_jr
Link
Doe maar na
Licht afbouwen met een kater noem ik niet echt erg hoorben altijd melig:D
Poster: Lightzone
keiveel koppijn + misselijk + braakneigingen = niet erg ?
tis gelukkig nu al weer een stuk beter...
Poster: Luxx
hey ik vroeg me even af, zijn mensen geintresseerd in wat meer FL studio filmpjes van mij ? als er nou interesse naar is kan ik wel laten zien hoe je dope synth geluiden maakt met 3xOsc, hoe je moet sidechainen, goed gebruik van effecten, hoe edison werkt. heel veel trucjes ken ik die mischien wel handig zijn...... dus, geintresseerden?
Poster: Adrien1989
Denk dat er wel mensen zijn die daar intresse bij hebben, die filmpjes die je laatst hadden gepost werden ook positief ontvangen. Misschien moet je er een kleine website mee maken waarop je het stap voor stap opbouwd
Poster: Sunrise8
nou niet hard, want dat wil ik niet, best veel rollerbanken en politie controle hier.
dus ik heb het gehouden op 65 km/h
terugloop uitlaatje derop afgestold op 65 km dus. prachtig ding
en kan hem altijd nog harder laten lopen. vario zit der nu ook nog in dus komt goed :P
Poster: Luxx
ik zou alleen niet weten hoe ik een website moet maken :P
Weet er nog iemand een leuk online spel.
Het liefst iets waarbij ik een stad kan bouwen. Moet tot 6 uur werken en het is erg rustig. :P
Dus alle suggesties zijn welkom.
Poster: Adrien1989
Ze hadden hem eerst niet gezien of wat?:P
Poster: ccc
Ja dat soort websites heb ik al bezocht. :D
Maar hier staan geen spellen op om een stad te bouwen. Of zoiets als Age of Empires.
Ja ik ook. Op Travian ben ik helaas uitgekeken. Iedereen speelt dat hier. En die hebben allemaal 10 dorpen. :P