De Late Leeuw, chat corner (Deel 11) (12/42)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Yorick    posted on 23-01-2008 17:09
Mod edit by Nvie on 23-01-2008 17:12 (1%)

What do you think about De Late Leeuw, chat corner (Deel 11) ??

Vote :   

the-melody    posted on 08-02-2008 14:22
happy b-day
ccc    posted on 08-02-2008 14:27
Poster: cross-over

yep, je moet u eenmaal keuze maken.

Nu kun je tenminste wiet dealen/koerieren via je scooter en zo je geld verdienen voor dj gear.
Sunrise8    posted on 08-02-2008 15:29
haha ja dat zou kunnen, maar nee doe ik niet, ik werk er eerlijk en *hard* ahum voor :P
Music made me who i am
Wout-r    posted on 08-02-2008 15:40

Gefeliciteerd!

Scooterrijden is leuk :P Kben deze week voor het eerst aangehouden omdat ik te hard reed, maar geen boete gekregen Cry

User edit by Wout-r on 08-02-2008 @ 15:40:38 (1%)
ccc    posted on 08-02-2008 15:45
Poster: Sunrise8
haha ja dat zou kunnen, maar nee doe ik niet, ik werk er eerlijk en *hard* ahum voor :P

Wat is daar niet eerlijk en hard aan?
Renzis    posted on 08-02-2008 15:49
Hij werkt blijkbaar niet hard:P

Gefeliciteerd Julian!!
Sunrise8    posted on 08-02-2008 16:56
Poster: ccc

Wat is daar niet eerlijk en hard aan?

tuurlijk het is wel eerlijk, maar met vakkenvullen bij de albert heijn doe je nou niet echt inspannend werk, hoewel ik soms wel met het zweet in me naad sta te vullen vanwege de nieuwe regel. op tijd klaar of doorgaan in eigen tijd (maar niet betaald dus). ja dan werk je wel door :P. maar op zaterdag is het altijd chill. niemand die op je let etc. dus echt hard werken. niet echt haha.

mara goed nogmaals. allemaal bedankt voor jullie congratz :D

@ wout-r: haha ja zal mij ook nog wel gebeuren
Music made me who i am
bastianhecker    posted on 08-02-2008 19:35
gefeliciteerd juul, wat voor een scooter heb je?
robbert    posted on 08-02-2008 19:54

op tijd klaar of doorgaan in eigen tijd (maar niet betaald dus)

Dat is echt een belachelijke regel en ik snap ook niet hoe een grote keten als AH dat kan invoeren! Er moet maar iemand op letten dat je goed je werk doet, dit kun je niet maken..
Flexii    posted on 08-02-2008 19:56
Poster: robbert

Dat is echt een belachelijke regel en ik snap ook niet hoe een grote keten als AH dat kan invoeren! Er moet maar iemand op letten dat je goed je werk doet, dit kun je niet maken..

strict genomen kunnen ze dit sowieso niet waarmaken om dat ze je niet meer uren mogen laten maken dan er in je contract staan, zeker niet onbetaald extra uren.
Ferrox    posted on 08-02-2008 20:11
Poster: Flexii

strict genomen kunnen ze dit sowieso niet waarmaken om dat ze je niet meer uren mogen laten maken dan er in je contract staan, zeker niet onbetaald extra uren.

Als ze bij mij zoiets invoeren ben ik weg op de tijd die ik betaald krijg. En dan mogen ze het zelf uitzoeken. Als het tempo omhoog moet kunnen ze dat normaal aangeven, en niet met zo'n belachelijke maatregel.

+ dat het niet mag van de arbo
User edit by Ferrox on 08-02-2008 @ 20:13:34 (11%)
Flexii    posted on 08-02-2008 20:12
Poster: Ferrox

Als ze bij mij zoiets invoeren ben ik weg op de tijd die ik betaald krijg. En dan mogen ze het zelf uitzoeken. Als het tempo omhoog moet kunnen ze dat normaal aangeven, en niet met zo'n belachelijke maatregel.

precies, ik zou ook weg zijn,, ik ga toch niet langer blijven,, lijkt wel nablijven op school..
MissSalem    posted on 08-02-2008 20:21
goeiemiddag mensen.

eindelijk is het zover. ik ben 16 :D. scooter gelijk gekocht. slot gehad, helm is besteld en karren maar. dj gear moet dus even op zich laten wachten (helaas) maar komt goed. nu ik 16 ben ga ik ook meer werken + meer verdienen dus binnen een maand of 2 a 3 hoop ik me 2e cdj 800 wel binnen te hebben. :D

Proficiat! Happy, laughing

Poster: Ferrox

+ dat het niet mag van de arbo

Dit mag inderdaad niet zomaar.
Moest ik van jou zijn, zou ik iemand opbellen. Een interimbureau, een uitzendkracht, iemand die ervoor bevoegd is. Die zal je zeker ook zeggen dat je weg mag van zodra je niet meer betaald wordt. Happy, laughing
User edit by MissSalem on 08-02-2008 @ 20:26:48 (100%)
D-wan    posted on 08-02-2008 20:38
 op tijd klaar of doorgaan in eigen tijd (maar niet betaald dus). ja dan werk je wel door :P.

Bij een normaal arbeidscontract mag dat inderdaad niet... Zou mooi zijn, ik bedoel wat is de maatstaf dan en hoe leg je die contractueel vast ?
Er zijn natuurlijk uitzonderingen, zoals een prestatie-contract, maar dat betekent dan ook wanneer je sneller werkt dan de rest, je ook meer betaald krijgt. Bij de AH kan men sowieso praktisch onmogelijk dit type contract gebruiken, omdat het variabel werk betreft (met kerst zijn de schappen een stuk leger dan anders).

Maar ach, de Appie Heijn.... Daar hebben ze van HRM en ARBO sowieso geen kaas gegeten.
Maja, dat krijg je als je v.w.b. de staf werkzaamheden voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.
ccc    posted on 08-02-2008 21:04
Check dit haha. http://www.flabber.nl/archief/023036.php

Parodie op joran.
Wout-r    posted on 08-02-2008 21:51
Poster: ccc
Check dit haha. http://www.flabber.nl/archief/023036.php

Parodie op joran.

Briljant! :D
Sunrise8    posted on 09-02-2008 13:06
Poster: robbert

nou wel dus, ik zal zo uitleggen waarom, maar eerst wil ik wel ff zeggen dat het gaat om uiterlijk een kleine 25 minuten. of je moet echt heel langzaam hebben gewerkt. maar toch het is raar

WAAROM: het management heeft gezegd dat wij een prima omzet hebben. een hele goeie zelfs. alleen wij doen dit in teveel uren, vandaar deze regel. ik vind het ook niet kunnen, maar wat kan ik ertegen doen. overigens heb ik het wel altijd op tijd af hoor, eerder zelfs, reden daarvoor is dat ik bij een vorige albert heijn deze regel al kende (was een franchise en had scheit aan de wet) en dus altijd hard moest doorwerken, en hier ligt het vulniveau iets lagen

Poster: bastianhecker
gefeliciteerd juul, wat voor een scooter heb je?

een hele mooie yamaha aerox special paint. 2e hands voor 1250 gekocht met maar 6000 km bij een winkel, dus ook garantie, goeie deal lijkt me.

@ overige posters over ah: zodra het wel eens een keer gebeurt dat ik lang moet blijven kunnen ze de tering krijgen, maar het is nu wel zo dat ik nu ik 16 ben langer werk, dus inplaats van 5 tot 7 werk ik nu van 5 tot half 9 (wat altijd later wordt. meestal rond de 9 uur a half 10) en dit wordt wel gewoon uitbetaald.
Music made me who i am
Flexii    posted on 09-02-2008 14:59
een hele mooie yamaha aerox special paint. 2e hands voor 1250 gekocht met maar 6000 km bij een winkel, dus ook garantie, goeie deal lijkt me

klinkt goed jaWinking my eye,, ik heb zelf ook een aerox,, hoe hard rijdt die van jou?
bramv    posted on 09-02-2008 17:19
Poster: Wout-r

Briljant! :D

zeker mooi jaHappy, laughing
OneSixty    posted on 09-02-2008 18:17
nog mensen die hun lichtset hebben moeten afbouwen met een dikke kater ?  Cry
Yorick    posted on 09-02-2008 18:51
Link

Doe maar naWinking my eye

Licht afbouwen met een kater noem ik niet echt erg hoorWinking my eye ben altijd melig:D
DNR    posted on 09-02-2008 18:53
vanmiddag een oorbel laten schieten.

stelt ook niet veel voor:P
bramv    posted on 09-02-2008 18:57
Poster: DNR
vanmiddag een oorbel laten schieten.

stelt ook niet veel voor:P

klopt:p wat voor een heb je
DNR    posted on 09-02-2008 19:01
Poster: bramv

klopt:p wat voor een heb je

Een steentje. Jammer dat ze geen grotere hadden:P

en ik moet het mn ouders ook nog vertelenCry
User edit by DNR on 09-02-2008 @ 19:01:36 (37%)
bramv    posted on 09-02-2008 19:12
haha, dat had k precies t zelfde:p Ja ik had m laten zetten met 3 andere jongens op schoolkampHappy, laughing
Niet dat ze t erg vonden, anders is ie toch binnen 2 dagen weer dicht

251 Users online: 14 Guests (237 Unknown)
Pages generated today : 47.704
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.525.705