Poster: cross-overyep, je moet u eenmaal keuze maken.
Gefeliciteerd!
Scooterrijden is leuk :P Kben deze week voor het eerst aangehouden omdat ik te hard reed, maar geen boete gekregen
Poster: Sunrise8
haha ja dat zou kunnen, maar nee doe ik niet, ik werk er eerlijk en *hard* ahum voor :P
Poster: ccc
Wat is daar niet eerlijk en hard aan?
op tijd klaar of doorgaan in eigen tijd (maar niet betaald dus)
Poster: robbert
Dat is echt een belachelijke regel en ik snap ook niet hoe een grote keten als AH dat kan invoeren! Er moet maar iemand op letten dat je goed je werk doet, dit kun je niet maken..
Poster: Flexii
strict genomen kunnen ze dit sowieso niet waarmaken om dat ze je niet meer uren mogen laten maken dan er in je contract staan, zeker niet onbetaald extra uren.
Poster: Ferrox
Als ze bij mij zoiets invoeren ben ik weg op de tijd die ik betaald krijg. En dan mogen ze het zelf uitzoeken. Als het tempo omhoog moet kunnen ze dat normaal aangeven, en niet met zo'n belachelijke maatregel.
goeiemiddag mensen.
eindelijk is het zover. ik ben 16 :D. scooter gelijk gekocht. slot gehad, helm is besteld en karren maar. dj gear moet dus even op zich laten wachten (helaas) maar komt goed. nu ik 16 ben ga ik ook meer werken + meer verdienen dus binnen een maand of 2 a 3 hoop ik me 2e cdj 800 wel binnen te hebben. :D
Poster: Ferrox
Als ze bij mij zoiets invoeren ben ik weg op de tijd die ik betaald krijg. En dan mogen ze het zelf uitzoeken. Als het tempo omhoog moet kunnen ze dat normaal aangeven, en niet met zo'n belachelijke maatregel.
+ dat het niet mag van de arbo
op tijd klaar of doorgaan in eigen tijd (maar niet betaald dus). ja dan werk je wel door :P.
Poster: ccc
Check dit haha. http://www.flabber.nl/archief/023036.php
Parodie op joran.
Poster: robbert
Dat is echt een belachelijke regel en ik snap ook niet hoe een grote keten als AH dat kan invoeren! Er moet maar iemand op letten dat je goed je werk doet, dit kun je niet maken..
Poster: bastianhecker
gefeliciteerd juul, wat voor een scooter heb je?
een hele mooie yamaha aerox special paint. 2e hands voor 1250 gekocht met maar 6000 km bij een winkel, dus ook garantie, goeie deal lijkt me
Poster: Wout-r
Briljant! :D
Poster: DNR
vanmiddag een oorbel laten schieten.
stelt ook niet veel voor:P
Poster: bramv
klopt:p wat voor een heb je