Poster: Roos
Jongens het was maar een grapje!
(of had ik nou niet moeten happen)
Poster: Roos
Mag het ook een dj+dj foto zjin. Ik hoop niet dat we ze nu moeten posten, want anders moeten jullie lang wachten, wij staan nl. nooit samen op de foto.
Poster: Sunrise8
wat me trouwens wel opvalt is dat de laatste tijd op djr erg veel producers actief zijn en erg weinig mixen nog gemaakt worden. ook mis ik de lekkere goeie house mixen.
vaak als ik kijk naar de frontpage zie ik veel produce stuff dat gemaakt wordt :p ik wil weer is een lekkere house mix horen :D.
wat me trouwens wel opvalt is dat de laatste tijd op djr erg veel producers actief zijn en erg weinig mixen nog gemaakt worden. ook mis ik de lekkere goeie house mixen.
vaak als ik kijk naar de frontpage zie ik veel produce stuff dat gemaakt wordt :p ik wil weer is een lekkere house mix horen :D.
oja MORGEN EINDELIJK 16 :D jeeej :D. en sommige weten al wat dat betekent.
dat wordt een kleine djr rush bij mij thuis :P. als je trouwens zin hebt om te komen en niet te ver woont mag je best komen. stuur pm of post het hier
Poster: Twizz
yeaaaaahhh
luxx heeft nu egt een lekker nummer gemaakt
check m zometeen op zn site
Poster: MissSalem
Net wat we nodig hadden... Een of andere mens die niet beter weet dan spammen met topics over muziek maken...
*zucht*
Poster: jannickv
en dan nog 4x het zelfde topic...
en de website s*ckt...
Poster: MissSalem
Ik heb er ook op geklikt, God weet waarom... Even rap dicht gedaan of dat ze open gingen.
Zeg Jannick, eens over iets heel anders...
Ik zie bij je locatie "gent" staan, maar met het Franse vlaggetje. Kwam jij niet uit België?
Poster: MissSalemop vakantie miss ?Zeg Jannick, eens over iets heel anders...
Ik zie bij je locatie "gent" staan, maar met het?Franse vlaggetje. Kwam jij niet uit Belgi??
Poster: Lightzone
op vakantie miss ?
inderdaad:p
lekker snowboarden!!!! en djr'en :p
groetjes uit valloire!!! (Fr)
gelukzak :p
ik wil ook weer is gaan skien :p
mijn kont is wel blauw...:p
moet je ook niet gaan snowboarden é :p
gefeliciteerd........
scooter gelijk gekocht. slot gehad, helm is besteld en karren maar. dj gear moet dus even op zich laten wachten (helaas) maar komt goed
yep, je moet u eenmaal keuze maken.