Poster: simsoft
allé zeg begrijp dat niet , das uw passie , dat doet dan toch geen pijn om geld uit te geven?
wijs blij dat ge kunt !
Poster: MissSalem
Dat zal zo pijnlijk worden, het moment van betalen... Maar wellicht ook zeker de moeite waard.
quote>
Ik denk dat de meeste mensen op dj resource het met plezier zouden doen!
Poster: Jer
Ik denk dat de meeste mensen op dj resource het met plezier zouden doen!
Je gaat dan speciaal 70 km verder gaan kijken, in de winkel. Geen antwoord op mailtjes...
Je wachten dan speciaal 45 min. aan de ingang.
...
En dan blijkt dat er niets binnen is van Pioneer...
En zo staan we nog altijd ... nergens. Tegenslag.
Volgende keer gaat de telefoon rinkelen!
Poster: Lead
CDJ-1000MK3 : voor de profi's, vooral vanwege : SD kaartjes, Waveform en Hotcue's
CDJ-800MK2 : het beste voor thuis, wanneer je bovenstaande features niet zult gebruiken.
De 1000 is het meest compleet, de 800 is het voordeligste als je iets van de features kan/wil inlevern.
Zijn de functies van de CDJ-1000 dan zo interessant? Worden die veel gebruikt?
Zijn de functies van de CDJ-1000 dan zo interessant? Worden die veel gebruikt?
Ik heb Virtual DJ staan op de computer. Speel ik regelmatig mee.
De Hotcues zijn daarop nogal moeilijk te gebruiken, hoewel ik het verschil niet echt snap met gewone cues. Wel merk ik dat als ik een cue staan heb, dat hij zoveel dagen later nog in de waveform staat, dus zal het wel een hotcue geweest zijn?
De looks van de CDJ-1000 zijn gewoon super, maar ik denk dat ik mij eerder zal focussen op de CDJ-800, eventueel aangevuld met de DJM-800. Eerst proberen mijn geld terug op mijn bankrekening te krijgen (zal zijn tijd vragen) en dan doorsparen voor de CDJ-1000's, wellicht al MK4 op dat moment. Ik spreek nu toch wel van over een 2 à 3 jaar.
En eenmaal de CDJ-1000 in huis, wil ik mij concentreren op eigen fuiven draaien.
Klinkt dit realistisch?
Poster: Jasper777
Naar mijn idee moet je helemaal geen Pioneers nemen,
Je kan beter gaan twijfelen tussen de DN_S3500 en de DN-HS5500,
die hebben zoveel meer functiies om even lekker mee te klooien ewn ik neem aan dat je toch nog niet op echt grote feesten draait dus neem van me aan dat het publiek het verschil in geluidskwaliteit echt niet hoort
Poster: Jer
Dat is ook echt het enige wrm zei pioneer wil om de geluids kwaliteit? Niet dus ze wil ze omdat ze op de meeste feesten te vinden zijn! En ze wil snel op feesten draaien. En als je dat wil raliseren kan je beter een cd speler nemen die bijn aoveral te vinden is.
En waarom dan de dn s 3500/ hs 5500? Dit zijn totaal andere spelers en ze hebben zoveel meer functies maar die gebruik je toch bijn niet.
Poster: Jasper777
Naar mijn idee moet je helemaal geen Pioneers nemen,
Je kan beter gaan twijfelen tussen de DN_S3500 en de DN-HS5500,
die hebben zoveel meer functiies om even lekker mee te klooien ewn ik neem aan dat je toch nog niet op echt grote feesten draait dus neem van me aan dat het publiek het verschil in geluidskwaliteit echt niet hoort
Poster: djprozei
5500 snap ik al helemaal niet want waar wil je je cd's in gaan stoppen.
deze speler is te duur voor thuis