Poster: robbert
Met deze combinatie is niks mis. De djm-400 heeft de meest gebruikte effecten aan boord en wat betreft lay-out is deze bijna het zelfde als andere djm's, die vaak in discotheken staan. Je kunt dus meteen aan de slag, mocht je buiten de deur moeten gaan draaien.
Of de mixer geschikt is voor on-road gebruik betwijfel ik, maar het zal zeker kunnen. Met een flightcase erom zit het wel goed wat betreft betrouwbaarheid, enkel mis je dan nog een xlr-uitgang.
Of een cdj-1000 de meerprijs waard is in vergelijking met een cdj-800 vind ik altijd erg moeilijk. Als je veel buiten de deur draaid zijn de sd-kaartjes een groot voordeel en voor dj's die snel energiek mixen zijn de hot-cue's ook erg handig. Ik weet niet precies wat voor stijl je wilt gaan draaien, maar voor bijvoorbeeld trance-dj's is deze functie minder nuttig.
Voor hetzelfde geld heb je 2 cdj-800's en een djm-800... Ik zou hier dan toch voor kiezen, heb je een ongeloofelijk dikke mixer, en ik weet niet zeker of die kleine snufjes van de 1000 t.o.v. de 800 zo'n groot verschil maken. Dan kun je veel meer met de filters en andere functies van de djm..
Poster: Didier_DeluxeVoor hetzelfde geld heb je 2 cdj-800's en een djm-800... Ik zou hier dan toch voor kiezen, heb je een ongeloofelijk dikke mixer, en ik weet niet zeker of die kleine snufjes van de 1000 t.o.v. de 800 zo'n groot verschil maken. Dan kun je veel meer met de filters en andere functies van de djm..
Poster: MissSalem
Wat is een XLR-uitgang?
Ik zou opgaan in wat all-round, Dance, Trance... Zou die opstelling mij dan nog altijd passen?
Van het moment dat er sprake is van outdoor draaiein, komt er zeker een flightcase. Momenteel denk ik dat ik eventjes kan doorsparen ervoor, maar die komt er.
Ik dacht eerst aan de DJM-800, maar dan is de vraag wanneer je al die effecten optimaal kan gebruiken.
Ik ben helemaal mee met Miss Salem,de djm800 heeft zoveel functie die heel tof zijn en al wat je wil,maar wanneer ken je het en wanneer kan je het dan gaan gebruiken?
Ik vind het overbodig dus,wel ga ik voor een efx1000 die ik dan wel vie send/return op de mixer inmix.Dus ik zou voor de 1000 gaan omdat hij oerdegelijk is een display heeft waar je je cue ziet(werkt heel verslavend)en ga dan voor een heel degelijke gebalanceerde mixer al dan niet analoog.
Poster: mrwhoopieIk ben helemaal mee met Miss Salem,de djm800 heeft zoveel functie die heel tof zijn en al wat je wil,maar wanneer ken je het en wanneer kan je het dan gaan gebruiken?
Ik vind het overbodig dus,wel ga ik voor een efx1000 die ik dan wel vie send/return op de mixer inmix.Dus ik zou voor de 1000 gaan omdat hij oerdegelijk is een display heeft waar je je cue ziet(werkt heel verslavend)en ga dan voor een heel degelijke gebalanceerde mixer al dan niet analoog.
Poster: Twello
Ik zou zelf de combinatie, DJM-800/CDJ800 maken, of als dat te duur is CDJ-800/DJM-700... ik ben namelijk niet zon fan van de DJM-400
niemand zegt iets over de Rodec BX-14 , zijn dit goeie mixers
ben zelf aant denken zo ene aan te schaffen
of bx - 9
Poster: simsoftniemand zegt iets over de Rodec BX-14 , zijn dit goeie mixers
ben zelf aant denken zo ene aan te schaffen
of bx - 9