Poster: Aemilius
Ik dacht dat je bij het overzetten van de cue points geen cd's in je cdj mocht hebben? Correct me if i'm wrong..
Poster: WalterRavensberg
speler 1 draait, in speler 2 stop je een cd. Deze bevat bv een kras of vette vinger. nu kan het dat deze speler in error schiet. deze error wordt een soort van doorgelinked naar de spelende speler. Hierdoor slaat deze ook gelijk in error. Erg vervelend als je live staat te draaien met 2 spelers.
Dit kan ik geen bug noemen, maar gewoon opzettelijk laten crashen..
Stel:.. Je pakt je TV van het kastje terwijl je Rtl4 aan hebt staan.. Je gooit de TV vervolgens uit de ruit van 3 hoog. Dan loop je naar beneden en concludeert dat de beeldbuis kapot is!
(Let wel! Dit is enkel mogelijk met kanaal Rtl4, tussen 8 en half 9. Dit terwijl je moeder GTST kijkt..)
Poster: robbertDit kan ik geen bug noemen, maar gewoon opzettelijk laten crashen..
Stel:.. Je pakt je TV van het kastje terwijl je Rtl4 aan hebt staan.. Je gooit de TV vervolgens uit de ruit van 3 hoog. Dan loop je naar beneden en concludeert dat de beeldbuis kapot is!
(Let wel! Dit is enkel mogelijk met kanaal Rtl4, tussen 8 en half 9. Dit terwijl je moeder GTST kijkt..)
Poster: Luxx
ik snap deze hele redenering niet en zie de link niet met het topic eigenlijk.
Poster: robbert
Omg, jij bent echt niet al te snugger..
Poster: robbertDit kan ik geen bug noemen, maar gewoon opzettelijk laten crashen..
Poster: Luxx
.....blijven we even normaal doen? je bent geen vriend van mij en vroeger heb ik ook niet buiten met je geknikkerd. zo noem jij mij niet. leg dan eens die goede grap/redenering van jou uit.