Poster: David92
Hoe maken jullie cd hoesen die voorin moeten komen want ik print ze uit met itunes maar dan heb je een los papiertje gaat erg snel kapot? Hebben jullie nog tips? Thanks!
Poster: loek
... en dan maakt het ook niet uit waar je hem terug stopt..
en moet je wel je aandacht erbij houden om te onthouden welk nr je ook alweer wilde draaien als je die op je cd zelf zet. en beetje zonde van cd, maar 10 nrs.
ik gebruik zelf nero cover designer, werkt makkelijk en snel, dan ff met een malletje aftekenen en uitknippen en in me map doen.
Poster: David92
Ey mensen van Dj Resource, Ik heb een slappa cd map gekocht en is echt een geweldige map maar mijn vraag aan jullie; Hoe maken jullie cd hoesen die voorin moeten komen want ik print ze uit met itunes maar dan heb je een los papiertje gaat erg snel kapot? Hebben jullie nog tips? Thanks!
Poster: loek
Ik heb op de meeste cd's maximaal 10 tracks staan. Ik schrijf die nummers dan gewoon op de cd! Dan heb je nergens last van en dan maakt het ook niet uit waar je hem terug stopt..
Poster: Lightzone
haha , en dan na iedere track je cd er weer uithalen om te lezen welk nummer nu weer waar zat
Poster: Laidback
"Cd-Text" ?
"Cd-Text" ?
Poster: Wout-r
plastificeren...
Poster: Lightzone
wss een domme vraag , maar wat bedoel je hiermee ?
de functie die tegenwoordig op vele cd spelers zit.
Text IN de cd.
cd erin, en op het display terug lezen welke track welke is..
Poster: Day-One
in het begin is het erg spannend en leuk en vooral netjes...na verloop van tijd ga je dit afleren..muziek gaat zo "hard" dat je op gegeven moment geen zin meer hebt in hoesjes maken!
ik koop tegenwoorden van die volledig "witte" cd schijven waar je op kan schrijven en klaar..die gaan de map in en op naar de volgende cd...