Poster: JayTaph
Feli iig
Ik ken de nummers niet echt, maar je zit idd bij sommige er net een klein beetje erlangs. (heel ellendig omdat ik altijd de neiging krijg om naar de dichtbijzijnde tt te gaan om die bij te sturen :p).
Truukje: 2 platen gelijk trekken allebei vanaf begin. Laten draaien, naar beneden voor kop koffie, terugkomen en dan zouden ze na 3/4 minuten nog steeds gelijk moeten liggen..
Sorry voor de kritiek, maar als ik denk dat je genoeg mensen hebt die zullen zeggen dat het fantastisch
is, zoniet dan moet je die eens inhuren
Poster: Illusion
Toch blijf je bij mixen toch altijd wel een beetje bij pitchen. Ik namelijk wel. Jij niet?. Misschien dat het bij electro/minimal/house wat makkelijker gaat.
Poster: Adrien1989
Zo, heb hem ff geluisterd. Leuke trackkeuze. Even iets anders dan dat beatmixen he... Volgens mij vind je dat flanger effect wel vet he?:P. Ik ook hor, maar je gebruikt het wel veel in je mix. Sommige mensen kunnen dat wel eens storend vinden. Maar daar heeft iedereen natuurlijk z'n eigen kijk op. Ik vind het een leuke mix.
Poster: JayTaph
Maar ik blijf van mening dat ongeacht stijl je alle platen superstrak moet (kunnen) leggen
Poster: Illusion
Eigenlijk gebruik ik nooit effecten:p weet ook niet waarom ik het dit keer gebruikte:p. Achjaa als dj moet je proberen he
Poster: Rubenn
hee:D ik woon ook in emmen:p ik wou ook meedoen maar was net te laat helaas..
ff checken
Heb hem net ff geluisterd echt netjes gedaan