Allebei Bedankt voor jullie Commentaar!
Nog meer mensen met tips of commentaar??
Goed gebruik gemaakt van effecten, goede overgangen en leuk om naar te luisteren!
Poster: Timmerink
Bring it on!
EDIT: Heb hem even beluisterd, je maakt vaak gebruik van je ECHO (1/2 voornamelijk..) wordt een beetje eentonig na verloop van de mix..
Verder zijn er soms overgangen niet helemaal 100%, waar je ze wel goed bij pitcht.
Op je mix is niets aan te merken, vind hem zwaar relaxed en een beetje neigend naar minimal house (voornamelijk in het begin)..
PS. hij sloeg over bij 3.33..
Oja, nog een vraag: Met wat voor booth draai je? Een setje 1000's + DJM (600/800)?
Poster: MrCotino
Bedankt voor alle positieve reacties!!!
Nee ik draai met 2 Pioneer CDJ 800 mk1 en een Reloop RMX 40 DSP
En ja zoals andere mensen al zeggen over die echo, ik vind het zelf wel meevallen
Maar thnx voor je commentaar:D
Poster: Timmerink
Hehe dat is ook geen verkeerde set.. Maar het is mijn mening he, het ook weer niet irritant ofzo hoor
!
Poster: MrCotino
Nee ok...
Als je tegenwoordig naar een house feest gaat, is dat normaal om zo vaak die echo te gebruiken
Moet je maar is opletten als Benny Rodrigues draait ofzo...
Poster: Adrien1989
Zow heb hem ff geluisterd, ech lekker mixje, vind die echo wel leuk zo eigenlijk, alleen 1x in, volgens mij was het een overgang, vond ik hem wat raar klinken. Verder echt lekkere mix. M'n buren vonden hem vast ook vet:D.