Poster: Bastian
Weliswaar niet nieuws voor mij haha maar je vorige (al een hele tijd geleden) vond ik echt super gemixt, deze pakken we gewoon lekker mee:D
Edit: Grrr, megaupload kan ik niks meer mee downloaden want op een of andere vage reden valt de i'net pagina altijd weg bij megaupload..
Poster: Hen
Edit: Lekker gemixt, niet super gewaagd en spectaculair maar meeste nummers passen goed bij elkaar dus overgangen zijn netjes!
Poster: Wout-r
Kloop een beetje achter met cd's branden. school examens hea
Rapidshare laadt ie niet bij mij, dus vandaar Megaupload...
Ik stuur em wel een keer via msn
Poster: MrCotino
Edit: Lekkere mix, vooral de overgangen van partysquad - los naar MRKRSTFT vond ik wel lekker. En die van "do it again" naar "guess what"
Er is alleen 1 ding wat mist vind ik, en dat zijn effecten. Aan je gear te zien zie ik dat je dat niet hebt, dus daar kan je ook niet echt iets aan doen.:P
Maar als je dit genre blijft draaien , zou ik echt kijken naar een effector of een een mixer met effecten erin. Dat zou je mixen toch net dat extra's geven als je af en toe een echo gebruikt ofzo...
Net zoals adrien zegt: gewoon een goede live-mix.
prima tracks, prima overgangen. Als je dit zo ook voor publiek doet is het dik in orde.
Als je geen effecten hebt kun je proberen het vorige nummer soms een stukje terug te halen.
Poster: cross-overAls je geen effecten hebt kun je proberen het vorige nummer soms een stukje terug te halen.
Hoe bedoel je dit trouwens?De fader van het vorgie nummer nog eens openzetten?
Poster: cross-overja, je kunt toch weer gewoon terug naar het vorige nummer. je mixt kanaal 2 in/ kanaal 1 uit en laat opnieuw het oude nummer op kanaal 1 weer even inkomen (desnoods met je low laag/kill).
Inmiddels ook een rapidshare link toegevoegd
Oké, maar meestal als ik draai, doe ik meteen de nieuwe cd erin, om een beetje tempo in de mix te houden dus vandaarMaar ik ga het eens proberen!