Nieuwe Denon DN-S1200 !! (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

loek    posted on 19-01-2008 18:08
Wat vinden jullie van deze nieuwe Denon en maakt die kans bij zijn concurrenten denken jullie?: Reloop RMP2 en Pioneer CDJ400.

Hij is waarschijnlijk vanaf medio april leverbaar (dus nog even geduld) Cry
Waarschijnlijke prijs: 499,-

Zie voor foto en meer info: DJResource Gearbase Denon DN-S1200 of

http://www.aboutdj.nl/content/view/908/2/ (ik zelf vind hem niet zo bijzonder eruit zien)
User edit by loek on 19-01-2008 @ 18:11:17 (17%)
Mod edit by Lead on 27-07-2008 13:41 (12%)

What do you think about Nieuwe Denon DN-S1200 !! ??

Vote :   

Flexii    posted on 19-01-2008 18:14

ik heb niks tegen denon, goed merk,, maar als je mijn mening wil hebben over deze cd speler, nou ik vind hem eerlijk gezegd maar lelijk:P ik denk ook eerlijk gezegd dat hij met die prijs van 500 euro veel kans maakt tegen de rmp2 en cdj400

User edit by Flexii on 19-01-2008 @ 18:14:48 (73%)
skyline643    posted on 19-01-2008 18:40
Zeer mooie prijs, qua vormgeving vind ik hem wel mooi (beter dan de CDJ-400 persoonlijk), een touch sensitive jog (die de CDJ-400 niet heeft), leuke effecten, ... Moeilijk kiezen tussen de CDJ-400 en deze vind ik toch...
De RMP-2 zal hier waarschijnlijk ook wel nadeel van ondervinden. Ik vind het een geslaagde speler!
Julemac    posted on 19-01-2008 18:57
ik vind deze wel echt heel lelijk :O
NielsR    posted on 19-01-2008 19:09
Nu zal lead is komen uitleggen waarom de cdj 400 beter isCry
Luxx    posted on 19-01-2008 19:36

een dj-cd speler die je in je broekzak kan steken vind ik niks..... de eerste denon die interessant is voor mij is de 3500

www.mothermusic.nl
skyline643    posted on 19-01-2008 19:39
Hij is even breed als de cdj-400 en slechts enkele cm minder diep, dus zo klein is dat nu ook weer niet.
De 3500 vind ik pas aardslelijk, het design van deze is toch wel beter als je het mij vraagt.
Jer    posted on 19-01-2008 19:46
Echt lelijk net een sleutelhangerCry en hij is gewoon te dik hij moet op dieetCry of lijkt dat maar zoConfused
User edit by Jer on 19-01-2008 @ 19:47:05 (35%)
Xtremer    posted on 19-01-2008 20:28
Ik weet niet... De functies zijn denk wel leuk maar ik vind hem lelijkCry Zou voor mij m'n geld niet waard zijn.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
DJ_IVI-R    posted on 19-01-2008 22:59
ik ben geen denon fan..

ik werk er niet graag mee.. veel te onoverzichtelijk
www.nikan.be
thomassmith    posted on 19-01-2008 23:15
ik sluit em aan bij dj ivi r
soundcollector    posted on 19-01-2008 23:40
Poster: Jer
Echt lelijk net een sleutelhangerCry en hij is gewoon te dik hij moet op dieetCry of lijkt dat maar zoConfused

Ik ben echt geirriteerd door van die opmerkingen...

Toen de cdj 400 uit was was iedereen van woaw die is vet --> dus die zal wel goed zijn
nu komt er een denon uit welke wrs niet slecht zal zijn... en dan krijg je van die opmerkingen --> Is het nu echt alleen maar pioneer wat de klok slaat of kunnen mensen ook nog eens normaal doen over andere merken djezus...

Tis net gelijk sommige tegen hardcore etc doen... Kvind da echt laag van dneken... Vaaak komen die meningen ook nog van mensen die nog nooit eens echt lang en veel op een denon hebben gedraait, maar van mensen die zo meelopen met de rest...

Niks tegen pioneer, maar nog minder tegen denon

Van die opmerkingen zoals van dj IVI r kan ik gemakkelijk inkomen, en respecteer ik ook, maar merken afbreken omdat de speler lelijk is. Dj zijn is een kunst van muziek niet een kritiek op lelijke gear en andere muziekgenres...
Flexii    posted on 19-01-2008 23:50
Poster: soundcollector

Toen de cdj 400 uit was was iedereen van woaw die is vet --> dus die zal wel goed zijn
nu komt er een denon uit welke wrs niet slecht zal zijn... en dan krijg je van die opmerkingen --> Is het nu echt alleen maar pioneer wat de klok slaat of kunnen mensen ook nog eens normaal doen over andere merken djezus...

Tis net gelijk sommige tegen hardcore etc doen... Kvind da echt laag van dneken... Vaaak komen die meningen ook nog van mensen die nog nooit eens echt lang en veel op een denon hebben gedraait, maar van mensen die zo meelopen met de rest...

Van die opmerkingen zoals van dj IVI r kan ik gemakkelijk inkomen, en respecteer ik ook, maar merken afbreken omdat de speler lelijk is.

hij zegt toch niks over het merk denon zelf? Maar dat suggereer jij wel. zoals ik al gepost had, ik heb niks tegen denon, ik heb een hele tijd met die s1000's gedraaid niks mis mee, die 5000 vind ik ook mooi,, maar ik vind deze speler gewoon echt lelijk, maar dat is toch gewoon een kwestie van smaak.
Dj zijn is een kunst van muziek niet een kritiek op lelijke gear en andere muziekgenres...

dit ben ik 100% met je eens, helaas is het een veel voorkomend verschijnsel.
Adrien1989    posted on 20-01-2008 00:02
Ik vind het wel een netjes ding, en ik zie ook wat dingen terug van m'n hd2500, zoals het playlist knopje. Het is ook wel handig dat je met deze speler externe shit kan aansturen. Vind het niet lelijk, maar ook weer niet geil ofzo:P. Zou er m'n 800's niet voor inruilen, maar dat is ook weer ander klassementje heHappy, laughing.
AndersHJ    posted on 20-01-2008 00:11
Als ik die eigensschappen lees krijg ik spontaan een glimlach op men gezicht :p
Maar vind het uiterlijk niet echt goed. Maar dat kan misschien veranderen met hem eens in het echt te zien/bespelen.

€500 lijkt me ook wat veel tov van zijn broertje 400. Ik denk dat de meeste mensen dan voor pio zullen kiezen (dat lijkt mij zo'n principe in het dj'en :p)

Is er al een filmpje online ofzo?
EN lead ... :p Kun je hier eens geen demofilmpje van maken? Of is dat onmogelijk? Ik weet niet hoor Winking my eye
Adrien1989    posted on 20-01-2008 00:16
Achja mensen moeten eens verder kijken dan hun neus lang is, er is meer dan Pioneer, en een klein voormaat speler wend ook wel. Dit is een concurrent van de 400, en die is eigenlijk ook niet groot ofzo.
OneSixty    posted on 20-01-2008 00:25
Broer van lightzone; Patrick Allen zegt:

Ik heb zelf een Denon DN D4500 en die bevalt prima. Pioneer is mij te duur, en ik ben gewend aan die zachte knopjes.

Flexii    posted on 20-01-2008 00:27
Poster: Lightzone
Broer van lightzone; Patrick Allen zegt:

Ik heb zelf een Denon DN D4500 en die bevalt prima. Pioneer is mij te duur, en ik ben gewend aan die zachte knopjes.

daarmee geef je niet aan wat je van deze speler vindWinking my eye
Adrien1989    posted on 20-01-2008 00:29
Die zachte knopjes zijn wel lekker:P.
skyline643    posted on 20-01-2008 00:51

Van die opmerkingen zoals van dj IVI r kan ik gemakkelijk inkomen, en respecteer ik ook, maar merken afbreken omdat de speler lelijk is. Dj zijn is een kunst van muziek niet een kritiek op lelijke gear en andere muziekgenres...

Hier in België is Denon wel hét merk als het aankomt op dubble cd-spelers bij drive-in shows. Dus zo slecht kunnen ze niet zijn. Maar voor sommigen bestaat er alleen Pioneer en al de rest is blijkbaar brol. En bij mijn weten koop je een cd-speler omdat die zijn werk goed doet, en niet voor het uitzicht. Stel je voor: een mooie cd-speler waar niet mee valt te mixen! Ik ga volledig met je akkoord soundcollector! Ik haat ook zulke opmerkingen, die slaan nergens op.
User edit by skyline643 on 20-01-2008 @ 00:53:46 (7%)
Adrien1989    posted on 20-01-2008 00:53
Poster: skyline643

Hier in België is Denon wel hét merk als het aankomt op cd-spelers bij drive-in shows. Dus zo slecht kunnen ze niet zijn. En bij mijn weten koop je een cd-speler omdat die zijn werk goed doet, en niet voor het uitzicht. Stel je voor: een mooie cd-speler waar niet mee valt te mixen! Ik ga volledig met je akkoord soundcollector! Ik haat ook zulke opmerkingen, die slaan nergens op.

Dat komt ook omdat je in driveinns om een 1 of andere reden meer dubbelaars ziet en om maar een voorbeeldje te noemen, de CMX-3000 van Pioneer is nou niet bepaald een fantastisch product. Maar eigenlijk zijn we wel nogal offtopic bezig hier.
Jeffrey-E    posted on 20-01-2008 01:22

heb zelf de 1000's gehad.. maar die heb ik toen ingeruild voor 2x numark axis 9 omdat ik de jogwheel niet zo fijn vind ( op de een of andere manier erg raar , je moet er meer druk opzetten dan bij de numark en andere spelers waar ik op gewend ben te draaien. misschien moet je er wel aan gewend raken mja dat had ik dus niet  gedaan Winking my eyeCry

eerlijk gezegd denk ik dat de reloop rmp2 en pioneer cdj 400 beter zullen verkopen alhoewel ik de cdj 400 nog niet heb geprobeert .. kwa design vind ik hem er niet zo slecht uitzien al lijkt hij veel op de 1000, Cry ( ik ben nogal pioneer lover ) maar denk wel dat ze aardig wat mensen laten twijfelen tussen de denon en de cdj 400.

Jer    posted on 20-01-2008 10:08

Is het nu echt alleen maar pioneer wat de klok slaat

Vrijheid van meningsuiting

Ik heb zin in geruild dus zo goed vond ik ze niet, en heb ik in mijn zin ook maar een keer gezegd dat hij slecht zal zijnConfused? nee

En pioneer is voor mij echt niet het enigste hebben me jaren vermaakt met axis9!!

User edit by Jer on 20-01-2008 @ 10:16:32 (83%)
jera    posted on 20-01-2008 16:40

Waarom komen er nou altijd discusies over pioneer en denon als er een nieuw product of topic over geopend word:S?? Denon word soms zo afgekraakt en dat vind ik jammer! ik heb in spanje een avond op de 5000s gedraaid nou niets op aan te merken je moet ze door hebben maar dan zijn ze net zo fijn als pioneer Winking my eye

robbert    posted on 21-01-2008 08:53
Een tijdje terug heb ik even zitten pielen met een dns-3500, maar dat viel toch behoorlijk tegen! De draaiende plater werkte niet lekker en de speler is vreselijk onoverzichtelijk! Meestal is een slechte ervaring met een product al genoeg om het merk af te kraken..
Yorick    posted on 21-01-2008 10:16
Pioneer is niet alles vind ik, het princiepe van mixe is overal het zelfde op. Bij cd speler A gaat het iets makkelijker/duidelijker/vriendelijker dan bv cd speler B.

Ik denk dat deze wel gaat verkopen! Maar hij heeft wel veel concurentie van oa pioneer.

245 Users online: 126 Guests (119 Unknown)
Pages generated today : 170.817
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.689.732