ik heb niks tegen denon, goed merk,, maar als je mijn mening wil hebben over deze cd speler, nou ik vind hem eerlijk gezegd maar lelijk:P ik denk ook eerlijk gezegd dat hij met die prijs van 500 euro veel kans maakt tegen de rmp2 en cdj400
een dj-cd speler die je in je broekzak kan steken vind ik niks..... de eerste denon die interessant is voor mij is de 3500
Poster: Jer
Echt lelijk net een sleutelhangeren hij is gewoon te dik hij moet op dieet
of lijkt dat maar zo
Poster: soundcollector
Ik ben echt geirriteerd door van die opmerkingen...
Toen de cdj 400 uit was was iedereen van woaw die is vet --> dus die zal wel goed zijn
nu komt er een denon uit welke wrs niet slecht zal zijn... en dan krijg je van die opmerkingen --> Is het nu echt alleen maar pioneer wat de klok slaat of kunnen mensen ook nog eens normaal doen over andere merken djezus...
Tis net gelijk sommige tegen hardcore etc doen... Kvind da echt laag van dneken... Vaaak komen die meningen ook nog van mensen die nog nooit eens echt lang en veel op een denon hebben gedraait, maar van mensen die zo meelopen met de rest...
Niks tegen pioneer, maar nog minder tegen denon
Van die opmerkingen zoals van dj IVI r kan ik gemakkelijk inkomen, en respecteer ik ook, maar merken afbreken omdat de speler lelijk is.
Dj zijn is een kunst van muziek niet een kritiek op lelijke gear en andere muziekgenres...
Poster: Lightzone
Broer van lightzone; Patrick Allen zegt:
Ik heb zelf een Denon DN D4500 en die bevalt prima. Pioneer is mij te duur, en ik ben gewend aan die zachte knopjes.
Toen de cdj 400 uit was was iedereen van woaw die is vet --> dus die zal wel goed zijn
nu komt er een denon uit welke wrs niet slecht zal zijn... en dan krijg je van die opmerkingen --> Is het nu echt alleen maar pioneer wat de klok slaat of kunnen mensen ook nog eens normaal doen over andere merken djezus...
Tis net gelijk sommige tegen hardcore etc doen... Kvind da echt laag van dneken... Vaaak komen die meningen ook nog van mensen die nog nooit eens echt lang en veel op een denon hebben gedraait, maar van mensen die zo meelopen met de rest...
Niks tegen pioneer, maar nog minder tegen denon
Van die opmerkingen zoals van dj IVI r kan ik gemakkelijk inkomen, en respecteer ik ook, maar merken afbreken omdat de speler lelijk is. Dj zijn is een kunst van muziek niet een kritiek op lelijke gear en andere muziekgenres...
Poster: skyline643
Hier in België is Denon wel hét merk als het aankomt op cd-spelers bij drive-in shows. Dus zo slecht kunnen ze niet zijn. En bij mijn weten koop je een cd-speler omdat die zijn werk goed doet, en niet voor het uitzicht. Stel je voor: een mooie cd-speler waar niet mee valt te mixen! Ik ga volledig met je akkoord soundcollector! Ik haat ook zulke opmerkingen, die slaan nergens op.
heb zelf de 1000's gehad.. maar die heb ik toen ingeruild voor 2x numark axis 9 omdat ik de jogwheel niet zo fijn vind ( op de een of andere manier erg raar , je moet er meer druk opzetten dan bij de numark en andere spelers waar ik op gewend ben te draaien. misschien moet je er wel aan gewend raken mja dat had ik dus niet gedaan 
eerlijk gezegd denk ik dat de reloop rmp2 en pioneer cdj 400 beter zullen verkopen alhoewel ik de cdj 400 nog niet heb geprobeert .. kwa design vind ik hem er niet zo slecht uitzien al lijkt hij veel op de 1000, ( ik ben nogal pioneer lover ) maar denk wel dat ze aardig wat mensen laten twijfelen tussen de denon en de cdj 400.
Is het nu echt alleen maar pioneer wat de klok slaat
Vrijheid van meningsuiting
Ik heb zin in geruild dus zo goed vond ik ze niet, en heb ik in mijn zin ook maar een keer gezegd dat hij slecht zal zijn? nee
En pioneer is voor mij echt niet het enigste hebben me jaren vermaakt met axis9!!
Waarom komen er nou altijd discusies over pioneer en denon als er een nieuw product of topic over geopend word:S?? Denon word soms zo afgekraakt en dat vind ik jammer! ik heb in spanje een avond op de 5000s gedraaid nou niets op aan te merken je moet ze door hebben maar dan zijn ze net zo fijn als pioneer