beatmatchen gaat niet door hoofdtelefoon. (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JJenzz    posted on 19-01-2008 12:33
Zoals de titel het al zegt. Ik kan niet beatmatchen. Waarom?
Omdat als ik de liedjes door mijn hoofdtelefoon laat spelen (kanaal 1 en 2) , Kanaal 1 is door boxen aan het spelen. Dus als ik dus de 2liedjes door mijn hoofdtelefoon laat spelen dan hoor ik moeilijk de beats omdat mijn koptelefoon waarschijnlijk te luid staat. Dus kan ik niet pitchen omdat ik de 2 liedjes moeilijk hoor. Ik heb al geprobeerd het geluid in mijn Hoofdtelefoon te verzachten maar dan hoor ik het niet. Ik heb pas een nieuwe pioneer hoofdtelefoon dus hier zal het niet aan steken. Aub help mij.

Grtz

What do you think about beatmatchen gaat niet door hoofdtelefoon. ??

Vote :   

Renzis    posted on 28-01-2008 19:14
Poster: ArCee
Bla bla bla
ArCee 

Die tip heb ik toendertijd van hem aangenomen. En werkt voor mij perfect. je hebt voor mijn gevoel meer "grip" op het geluid, het is beter te horen en te onderscheiden.

Poster:JayTaph
Op zich ken ik geen mensen die over een koptelefoon mixen, en zelf heb ik daar ook geen ervaring mee maar iets wat ik zo zou opmerkingen daaraan is dat juist doordat de nummers over 2 verschillende "speakers" hoort, dat dit zorgt een stukje verschil (in kleur) tussen de beide nummers waardoor het makkelijker wordt om beide nummers te onderscheiden van elkaar..  Als je alleen je koptelefoon gebruikt dan heb je dit 'voordeel' niet.

Op vrijwel elke fatsoenlijke mixer kan je kiezen tussen que en master, als ik 1 van de 2 wil onderscheiden draai ik de knop gewoon even op que en weet ik welk nr wat is.
ArCee    posted on 28-01-2008 19:53
Dat bedoel ik ook Rene, maar voor sommige blijft het te verwarrend om op je hoofdtelefoon 2 platen tegelijk te horen. Daarintegen, als het je wel lukt (en ik ken er meer die het doen) dan kun jij je helemaal afsluiten van het "geluid" om je heen en focussen op je muziek.
JayTaph    posted on 28-01-2008 20:12
Poster: Renzis
Op vrijwel elke fatsoenlijke mixer kan je kiezen tussen que en master, als ik 1 van de 2 wil onderscheiden draai ik de knop gewoon even op que en weet ik welk nr wat is.

uiteraard, maar dat bedoelde ik niet..  Als je je op je monitor de standaard master (of monitor) uitgang hebt zitten, en op je headset de PFL, dan werk je met 2 verschillende speakers waardoor je meer onderscheid tussen beide nummers hebt..  daar ging het me om..

This is an old Topic

No new postings for 6.435 days.
 Post CommentThat would be 214.5 months
or a whopping 17.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

321 Users online: 236 Guests (85 Unknown)
Pages generated today : 28.485
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.721.876