Ik ben dringend op zoek naar 2 nummers. De eerste: - DJ Jean - The launch > alleen daar een soort van house remix van, hij komt er vaak voorbij de laatste tijd bij slamfm etc. De tweede: - van Nick & Simon > een heel erg feest nr (apres ski fzo), meer weet ik niet (sry)
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Groetjes, Daan
What do you think about 2 nrs gezocht, rmx van the launch en nick en ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Bedankt voor de reacties. Dat youtube filmpje, dat liedje bedoelde ik (alleen dan orgineel van Nick & Simon). Waar kan ik die rmx van de Launch vinden?
User edit by DJDanoontje on 19-01-2008 @ 12:00:45 (40%)
Poster: Luxx de house remix op slam fm is volgens mij DJ Jean - The Launch Relaunched (Johnny Crockett remix)
gewoon een radio edit versie
This is an old Topic
No new postings for 6.458 days. Post CommentThat would be 215.3 months or a whopping 17.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.