De Search-knop had geen succes...
Zoals de titel aangeeft, probeer ik zo de klassieke liedjes die mensen van alle leeftijden o zo graag horen, zo een beetje op een rijtje te krijgen.
Zo denk ik aan de volgende liedjes die ik tot nu toe opgegraven heb:
Ik hoop dat het duidelijk is. Ik zoek dus liedjes terug op die regelmatig op de radio gespeeld worden en nog altlijd goed ontvangen worden. Mensen kennen die, zingen mee, weten hoe de melodie in elkaar zit. Meestal zijn dat oudere liedjes.
Hopelijk lukt dit. Het zou me een immens plezier doen. Hoor die liedjes allemaal zodanig graag, maar tegen dat je weet wat de titel is, of wie het zingt... Bedankt voor de bijdrage!
Poster: A-flex
Penny wise - Bro Hymn :p
is ook wel leuk
Heel graag ook dansnummers/electronische nummers!
Er zullen wel enorm veel klassiekers die ik zo mis en maar niet kan vinden op titel... Er is bvb een van ElectroLuv is het denk ik, een electrisch nummer, kan moeilijk uitleggen hoe het in elkaar zit.
sugar hill gang - rappers delight
cypress hill - insane in the brain
vanilla ice - ice ice baby
run dmc - it's tricky
zombie nation – kernkraft 400
Underground - Born Slippy
supermode - tell me why
rune - calbria
praga khan - breakfast in vegas
panjabi mc - mundian to bach ke
Missy eliott - lose control
Martin solveig - rocking music
Martin solveig - everybody
You can leave your hat on
jan wanye - because the night
Les djinns
marco bailey - scorpia
daruda - sandstorm
audio bully's - bang bang
Cassius - toop toop
chemical brothers - hey boy hey girl
moby - feeling so real
2 fabiola - Lift you up
2 unlimited - Jump for joy
Bob sincla - Love generation
Basement Jaxx - Where's Your Head At
Bomfunk MC's - Freestyler
Gala - free from Desire
Grandmaster Flash - White lines
Republica - Ready to go
kunt ge wel efkes verder (kheb der een paar tussenstaan waar ik zelf lang naar op zoek ben geweest en een paar waar ik echt zo'n oo jaa moment bij had, zoals feeling so real van moby en pragha khan - breakfast in vegas)à
ik hoop dat je hier iets aan hebt
Een paar andere teruggevonden:
Nog iemand klassiekers?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.