Poster: Lead
Ik gebruik de Cover Designer die bij Nero zit.... Geen BPM volgens mij, maar je kunt erg veel instellen in je eigen templates maken.
Poster: Luxx
ik las laatst ook iemand dat dat nodig had. die had ook echt een programma gevonden die het bij de tracklist zet. maar ik zal nog even navragen als ikd ie persoon nog kan herinneren
Wat je kan doen is het volgende. Met Mixmeister BPM Analyzer de BPM waarde berekenen en in de ID3 Tag laten zetten. Vervolgens kunje Media Monkey gebruiken om de BPM waarde in de bestandnaam terug te laten komen achter bijvoorbeeld de titel tussen haakjes. Artiest - Titel (Remix Naam) (BPM). Als je dat vervolgens als input gebruikt in Nero voor het branden van de CD dan kun je in de cover designer daarna automatisch de waarde erbij krijgen achter de titel.
Heb zelf iets gemaakt waarmee ik met behulp van een script binnen Media Monkey een hoesje kan maken waarin ook de BPM waarde staat. Het gebruik van de BPM waarde is voor mij overigens alleen maar om te kijken welke remix versie wat snelheid betreft het beste aansluit bij bijvoorbeeld een huidig spelend nummer. Mixen en beat matchen doe je uiteindelijk toch zelf.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.