gebruik jij oordopjes (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : draaien met oordopjes?

-ja
-Nee

Voting is only possible for our Members
Flexii    posted on 16-01-2008 17:56
Ik vroeg me af wie er van jullie allemaal draait met oordopjes? Ik zelf heb van die Filterz, en sinds ik ze heb ben ik ook niet meer zonder de deur uitgegaan, zowel met draaien als gewoon stappen ik heb ze altijd in:P

voordat ik deze topic gemaakt heb, had ik ff gesearched, daar stond wel al iets over gehoorbescherming maar ik vind deze vraag toch wel anders, en er was al 2 jaar niet meer in gepost dus beetje oud. maar als deze topic te veel is moet er maar gewoon een slotje op heWinking my eye

What do you think about gebruik jij oordopjes ??

Vote :   

MissSalem    posted on 23-01-2008 13:39

Als ik in een DJ-winkel om oordopjes vraag, weten die mannen dan waarover ik het heb? Happy, laughing
Hoeveel kost zoiets gemiddeld? Ben er in geïnteresseerd, aangezien ik mijn gehoor nog wil kunnen gebruiken als ik 85 ben.

soundcollector    posted on 23-01-2008 14:41
kost om en bij de 150
Je moet dit niet in een dj-shop vragen maar op maat laten maken bij een gehoor bedrijf ofzo

gr
Flexii    posted on 23-01-2008 15:18
probeer deze topic alleen te gebruiken om aan te geven of je met oordopjes draait of niet, eventueel ook nog of je ze gebruikt met stappen,, maar liever niet om te informeren waar je ze kan kopen wat ze kosten of het werkt enz enz.. daar zijn al andere topics over waar dat mooi uitgelegd staat gebruik dan even de search buttonWinking my eye,, dank jullie allen
MickeyHouse    posted on 16-02-2008 18:55
Heb ze nog nooit gebruikt, maar dat komt omdat ik (helaas) alles altijd hard wil horen. Kan er niks aan doenUnhappy vind het gewoon chiller. maar weet dat het slecht is, al ga ik al zon 5 jaar elk weekend naar clubs, en heb nog nergens last van.
bambamstudio    posted on 16-02-2008 19:17
ja, al 10 jaar.
heb 2 setjes op maat gemaakte oorfilters van beter horen
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Gery    posted on 17-02-2008 14:10
ik draag ze altijd als ik mij in een omgeving met luide muziek bevind.

als ik draai hangt af van discobar tot discobar, maar het liefst draai ik zonder, en hou gewoon mijn HD-25 aan (op beide oren) omdat die op zich al goed dempt. verder zet ik de monitor enkel maar aan als ik mix.
DJ - Producer
Jorrit    posted on 17-02-2008 14:12
Poster: MickeyHouse
Heb ze nog nooit gebruikt, maar dat komt omdat ik (helaas) alles altijd hard wil horen. Kan er niks aan doenUnhappy vind het gewoon chiller. maar weet dat het slecht is, al ga ik al zon 5 jaar elk weekend naar clubs, en heb nog nergens last van.

komt nog wel.

Harde muziek vinden 9 van de 10 mensen lekkerder, maar ik vind het vooruitzicht half doof door het leven te gaan wel zo verschrikkelijk dat ik maar al te graag oordoppen draag.
donkey    posted on 17-02-2008 14:15
ik niet, omdat ik er geen heb.. moet me nog eens verdiepen in wat nu goed is voor een goede prijs, dan ga ik me er tog paar aanschaffen, want dat tuuuuuuut geluidje in me oren soms is ni leuk !!
Maniax
neutje    posted on 17-02-2008 14:21
ik heb ze wel.
en ik gebruik ze als ik een lichtshow doe, maar niet tijdens het draaien want dat zit gewoon niet lekker.
maar als dan me maat ff gaat draaien en ik sta er naast dan doe ik ze wel in.
DJPrime    posted on 17-02-2008 14:30
Ik hou het bij Hooftelefoons xd
DJ_IVI-R    posted on 17-02-2008 14:54
vannacht nog gebruikt om mee weg te gaan , ben blij dat ik ze inhad, bangelijk gevoel achteraf, geen last van de oren Happy, laughing
www.nikan.be
b3rtj3    posted on 17-02-2008 15:18
Ik vind persoonlijk hoofdtelefoon beter, want is makkelijker en betere afdekking van de oren dus beter geluid
Code-Y    posted on 17-02-2008 15:50

Ikzelf heb nog geen oordopjes, maar zou die wel moeten hebben ja...

Ik vind het nogal duur om ze op maat te laten maken... 90 euro of meer was het toch?

User edit by Code-Y on 17-02-2008 @ 15:50:58 (53%)
neutje    posted on 17-02-2008 16:29
Poster: Code-Y

Ikzelf heb nog geen oordopjes, maar zou die wel moeten hebben ja...

Ik vind het nogal duur om ze op maat te laten maken... 90 euro of meer was het toch?

nou reken maar op iets rond de 150 euro.
zijn wel prijzig maar ze zijn het geld dubbel en dwars waard.
want de rest van je leven doof zijn dat lijkt me echt klote.
Jorrit    posted on 17-02-2008 16:36
Poster: b3rtj3
Ik vind persoonlijk hoofdtelefoon beter, want is makkelijker en betere afdekking van de oren dus beter geluid

Onzin. Een koptelefoon dempt totaal niet 'recht', zo klinkt omgevingsgeluid heel dof in een koptelefoon. Ook dempen de meeste koptelefoons een stuk minder dan oordoppen.
Oordoppen zorgen voor constante bescherming, recht demping, en goeie diepe demping.
DJ_IVI-R    posted on 17-02-2008 16:40
kheb er  van alpine, kosten niet meer dan 50 euro en zijn met filters van 9db en 12db ofzo en filteren vrij gelijk weg .. mag er niet van klagen
www.nikan.be
DEGEE    posted on 17-02-2008 19:20
ik gebruik het alleen maar tijdens dat ik drum!
maar tijdens het draaien niet,als de boksen
met de achterkant naar mij staan heb ik niet veel last

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

230 Users online: markvl & 69 Guests (160 Unknown)
Pages generated today : 41.308
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.857.854