Poster: oMaxoNL
ik denk niet dat je n week depri rondloopt, als je je de DJM 800+ 2 CDJ 1000 hebt gekocht:P
Denk eerder dat je n week niet dr vandaan van komt haha:P
het is heel veel geld, voor dj gear.. maar dan hoef je wel nooit meer iets te upgraden, ofja misschien over 20 jaar haha:P
Poster: simsoft
spannend hé :D
ik heb gelezen dat je all around zoekt te draaien (ook 'dance' voorkeur erbij).
TIP:
demax-reeksen (zit altijd 1 cd bij met CLASSICS, waarvan veel kans dat je publiek deze herkent en gaat van OJEAAA, die!!!)
Switch-reeksen ( al wat harder)
ik spaar ze dan ook allemaal bij elkaar
Poster: EloidELotik heb gelezen dat je all around zoekt te draaien (ook 'dance' voorkeur erbij).
TIP:
demax-reeksen (zit altijd 1 cd bij met CLASSICS, waarvan veel kans dat je publiek deze herkent en gaat van OJEAAA, die!!!)
Switch-reeksen ( al wat harder)
ik spaar ze dan ook allemaal bij elkaar
At Salem: Waarom wil je persee n pioneer mengpaneel? tis wel leuk om alles hetzelfde te hebben, maar als je kijkt kun je dan netzogoed n Ecler Nuo5 pakken, die heeft brute geluidskwaliteit, heeft 5 kanalen en kost meer als n djm 400 maar veeel minder als n DJM 800... mocht je dan ooit nog willen upgraden, omdat je nou net zoon shopaholic blijkt te zijn, kun je t dr gewoon op aansluiten en t heeft nog n mooi design ook..
Ikzelf ga denk ik ook liever voor tzelfde merk als de rest van je booth, maar hij is gewoon zwart en oogt totaal niet verkeerd en denk hier nou ff lang over na, want om meteen n DJM 400 te nemen heeft mijn mening niet, over 3/4 jaar Heb je er spijt van en dat moeten we niet hebben he:P(niet voor zoveel geld in ieder geval haha:D)
Poster: oMaxoNLAt Salem: Waarom wil je persee n pioneer mengpaneel? tis wel leuk om alles hetzelfde te hebben, maar als je kijkt kun je dan netzogoed n Ecler Nuo5 pakken, die heeft brute geluidskwaliteit, heeft 5 kanalen en kost meer als n djm 400 maar veeel minder als n DJM 800...
mocht je dan ooit nog willen upgraden, omdat je nou net zoon shopaholic blijkt te zijn, kun je t dr gewoon op aansluiten en t heeft nog n mooi design ook..
Ikzelf ga denk ik ook liever voor tzelfde merk als de rest van je booth, maar hij is gewoon zwart en oogt totaal niet verkeerd en denk hier nou ff lang over na, want om meteen n DJM 400 te nemen heeft mijn mening niet, over 3/4 jaar Heb je er spijt vanen dat moeten we niet hebben he:P(niet voor zoveel geld in ieder geval haha:D)
Ik denk dat je beste keus de Nuo5 is, allegrootste voordeel is denk ik tochwel dat je nog wat van je spaarrekening overhoud terwijl deze Minstens evengoed is als de pioneer DJM 800 in mijn ogen..
Is er nergens een winkel waar je deze kunt testen? surf ff t internet af, want t beste oordeel heb je zelf, degene waar je t beste gevoel over hebt want ik denk dat als je hoger wilt, kun je A&H gaan nemen..
maar dat heeft totaal geen nut, als je t wilt terugverdienen.. das gewoon veeel te veel..
Poster: MissSalem
De NUO staat eigenlijk zelfs op mijn 2e keuze, voor het mengpaneel dan. Ik heb hem gezien in een booth van iemand (dacht dat het die was van Jer?) en die oogt inderdaad helemaal niet verkeerd.Ik hoop dat de winkel hem zal liggen hebben en als dat mogelijk is, test ik hem ook even.
Poster: djprozei
ik zeg djm 800 + 2x cdj 800
waarom cdj 800 ipv 1000:
werking en feeling is t zelfde.
de spelers zijn bijna identiek.
de cdj 800 is 500 euro goedkoper als de 1000.
je moet je nu afvragen is de waveform.hotceu's en hot loop die 1000 euro extra waard
alleen met een djm en een cdj ben je nog niet klaar.
en ken je ook nog niks mee
je heb ook speakers nodig en een koptelefoon.
voor een paar leuke speakers en een koptelefoon ben je ook 700 € kwijt.
mijn keuze zal zijn
2 x cdj800 mk2
1 x djm800
1x hdj-1000
2x krk rp6
Poster: Tizio
Bij Feedback Rotterdam staat een hele stapel XD :p Maar dan ook letterlijk hè
Poster: djprozei
ik zeg djm 800 + 2x cdj 800
waarom cdj 800 ipv 1000:
werking en feeling is t zelfde.
de spelers zijn bijna identiek.
de cdj 800 is 500 euro goedkoper als de 1000.
je moet je nu afvragen is de waveform.hotceu's en hot loop die 1000 euro extra waard
alleen met een djm en een cdj ben je nog niet klaar.
en ken je ook nog niks mee
je heb ook speakers nodig en een koptelefoon.
voor een paar leuke speakers en een koptelefoon ben je ook 700 € kwijt.
en voor die 300 euro die je dan over hebt een paar mooie flightcases halen zodat je gear heel blijft als je er mee on the road gaat
mijn keuze zal zijn
2 x cdj800 mk2
1 x djm800
1x hdj-1000
2x krk rp6