ik denk dat je t beste voor 2 CDJ 400 kunt gaan en n DJM 700(heb van iemand die ik ken gehoord dat de 600 ook al gigantisch goed is, misschien ook wel t geld waard..) reden, zo kun je ook nog n keertje uitbereiden.
En CD, omdat je n beetje allround draait heeft t niet veel nut om vinyl te nemen(alleen de hardcore industrie werkt eigenlijk nog met vinyl, want bijvoorbeeld hous/minimal/club e.d. komt ook nog wel wat voor uit, maar meestal zijn de nummers dan al 2/3 maanden uit op internet/radio e.d.

Mocht je nou zeggen dat je toch hardcore(hardstyle en jump ook wel..) heel veel draait, is t overwegen van vinyl waard(je kunt dan namelijk 2x OEM's nemen + Ortofon Concorde Pro/DJ S(ik zou voor de 2e gaan, heb ik zelf ook gedaan omdat je dan makkelijk naar de DJ E kan gaan zonder dat je element debiel uit gaat zien.. dan moet je eraan denken dat je n zilver element hebt en dat de naald blauw of geel gekleurd is..(je hoeft alleen n reservenaald te kopen van de DJ E en niet t hele element opnieuw..)
en de DJ S is dan ook maar 4 euro duurder als de Pro (de zilvere dan wel..)
Welke je pakt, vinyl of CD ligt aan je stijl.. House/club enzo kun je veel meer met CD, voor mijn gevoel gebruik je die dingen toch niet bij Hardcore/Hardstyle

P.S: bij de draaitafels zou ik n mixer nemen van dat merk(denk aan Stanton(de 19 inch RM 406 /de wat minder brede m.505, als je de c.120 pakt of bij de Synq de SMX 1 of 2 bij de XTRM.1)