Poster: Lightzone
haha , dit doet mij weer denken aan de lessen handel xD
wie maakt de vraag/aanbod curve ? xD
Poster: freddiejay
datmechanisme is toch statisch en niet dynamisch?
haha , dit doet mij weer denken aan de lessen handel xD
wie maakt de vraag/aanbod curve ? xD
Poster: jannickv
was het maar waar :p
Flexii: bij ons heet het gwn de vraag/aanbod curve
Poster: Bastian
De prijs is waarschijnlijk omhoog gegaan wegens de grote aanvraag
jep idd staat zo in mijn curcus economie:p
de prijzen enzo zijn hier wel niet correct:p
wat een bende economisten hier :p
Poster: yogum
Maar vind het toch een beetje vreemd dat Pioneer hier niet eerder mee rekening heeft gehouden. Want is dit nou zo'n slimme zet? Oke, eerst kochten veel mensen hem omdat hij goedkoop was, maar nu is hij toch weer een tikkie duurder. Zullen mensen niet afhaken?
marktmechanisme, vraag en aanbod curves ... algemene (thans) mooie theorie...
Maar ik schat een Segmentleider als Pioneer wel iets hoger in dan een louter marktmechanisme-ondergaand producentje... Hier zal wel doordachte (marketing) strategie achter zitten, indien dit idee van hun komt (en niet van een samenzwering van de kleinhandelaars )
als ik 1 economische achtergrond mag kiezen voor deze prijsstijging (als ze er al is en duurzaam), plak ik er het VEBLEN (snob) effect op.
als het toch gevolg is van Vraag en Aanbod, zouden er koppen mogen rollen bij de marktonderzoekers en -profilers, alhoewel , als ze starten met een nieuw product met geprojecteerde positieve resultaten op basis van onderzochte bepaalde nood of vraag en deze blijkt groter te zijn dan verwacht... kan dit alleen maar positief zijn voor cijfers
... alleen hebben ze dit dan uiterst slecht ingeschat...en dat denk ik niet van pioneer
Poster: Lead
De adviesprijs voor CDJ-400 is : 649,-.
De adviesprijs gaat van pioneer uit he. Winkels mogen daar nog altijd wat bovenop doen.
Ik verwacht trouwens niet dat de speler snel goedkoper gaat worden, anders verliest de cdj-200 zijn bestaansrecht.. Dat de 400 wat prijs betreft dicht bij de 800 in de buurt zit kan ik begrijpen. Spelers met een andere doelgroep..