Vandaag heb ik mijn nieuwe computer binnen gekregen en nu wil ik Finalscratch (2.0) gaan aansluiten, maar ik heb een probleem. Er is geen firewire poort aanwezig op de computer. Dat is natuurlijk netjes uitgedrukt niet zo mooi. Bij mijn FS pakketje heb ik ook een kabeltje van firewire naar usb gekregen, zou dat gaan werken met usb 2?. Ik denk eigenlijk van niet. Volgens mij is het kabeltje bij het pakket gevoegt om een externe harde schijf oid aan te sluiten.
De volgende vraag is dus eigenlijk van hoe ga ik nou zorgen dat ik wel een firewire poort op mijn computer ga krijgen?
Alvast bedankt.
What do you think about Firewire gedoe ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
jah, firewire pci kaart kopen want als je firewire via usb gaat doen. is dat te traag, want firewire is sneller dan usb 1.0 en 2.0 zo 'n kaartje kost niet veel, 15 euro ofzo en in een open slot in je moederbord pluggen en klaar is kees
Morge gaat m'n pa toch nog nar de computer zaak met een andere computer, dus dan kan ie mooi ff zown ding voor me fixen. Maargoed er zijn dus verschillende soorten firewire's. Welke is goed genoeg om goed van FS gebruik te kunnen maken?.
No new postings for 6.449 days. Post CommentThat would be 215 months or a whopping 17.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.