- Het eerste wat mij opvalt is dat je pagina zelf, dat eigenlijk belangrijke informatie moet weergeven, nogal erg aan de linkerkant staat. Ik zou die meer naar het midden toe werken. Misschien zelfs breder maken.
- Je hebt daar 2 lichtprojectoren staat, een langs elke kant van je pagina. Ik zou het op 1 linkse houden en proberen zo die pagina meer naar het midden toe te werken.
- Die rookeffecten op je foto van je lichtprojectoren vallen heel goed mee en ik vind je kleuren ook niet verkeerd.
- Je banner staat er wat povertjes bij, bij je lichtprojectoren vind ik. Niet slecht bedoeld, maar ik zou proberen die vooral spectaculair te maken, want het is iets waar mensen hele dagen op moeten kijken als ze op je site komen. Het is centraal, belangrijk, moet dus goed ogen, opvallen, aanstaan, professioneler lijken.
- Jammer van al die onnodige links enzo, maar daar kan je zelf niets aan doen, dat zal wel aan je domein liggen...
- Bij Crew: fotootje van Tim zou ik zeker veranderen. Hij kijkt zelfs niet in de foto en het is meer "floe" of iets anders. Ook jouw foto zou ik eventueel laten veranderen, dat je op zijn minst kijkt naar de camera, want het is belangrijk dat mensen zien wie je bent en dat ze je gezicht kunnen zien en herkennen, vind ik.
- Wat ik nog zou veranderen: je hebt bij Crew staan, Tim, jezelf Christian (Flexii) en dan Luc, maar ik zou die "(Flexii)" daar weghalen. Zo heb je alle namen op gelijke hoogte, maar eindigen ze ook op gelijke hoogte.
- Je linkkleur (fel donkerblauw) zou ik veranderen naar lichter blauw, omdat dat dan minder prikt aan de ogen, met je paarse achtergrond.
- Je fotoalbum vind ik super. Het is bescheiden, mooi omkaderd, kunt erop klikken om te vergroten en de datum staat erbij. Op zich ook hele mooie foto's. Heel goed gedaan!
- Bij je Agenda zou ik eerder opteren voor een kader. Alles op gelijke hoogte, gelijke breedte. Zonder die gedachtestreepjes. Anders goed.
Dat is het zowat. Een hele boterham, maar dat is enkel wat ik, persoonlijk, er aan zou veranderen. Je doet ermee wat je wilt, maar ik hoop dat het je kan helpen.

Heel goed gedaan voor een site die je zelf gebouwd hebt! Ik weet wat het is om zelf iets in elkaar te steken, het lukt me trouwens zelfs niet zo goed als bij jou.

Veel succes!