Poster: MissSalem
Weer on-topic graag.
Poster: ceesietopc
@ferrox
Welk programma gebruik je dan? beetje.. raar :P dat ie zommaar die gaat faden enzo.
en dat tabelletje neemt niet echt meer plek in toch??
Die background.. ach ja.. ik dacht die maak ik ff, gewoon om een voorbeeld te geven, maar faden naar wit blijft irritanten een boekverslag nederlands ook :P
ik heb wel een voorbeeldje van je menu
succes ermee verder
Poster: dj_jr
als ik die foto;s van die pioneer mixer en cd speler zie moet ik gelijk denken dat je ''alleen'' met dat draai
Poster: Lawrenz
Ziet er simpel, maar mooi uit!
Maar ik zou dat menu zo laten, ziet er een beetje speels uit en het werkt gewoon goed, je loopt niet te zoeken ofzo![]()
als je de source hier van wil, ff zeggen.
Das waar ja
Sorry, was niet onderschattend bedoeld ofzo
Poster: jannickv
het is diskjockey en niet disc-jockey
vandaag nog gezien in nederlands
Je hebt er een tof fotoalbum van gemaakt, moet ik zeggen.
Misschien een punt om te verbeteren:
Als je op een foto klikt, vergroot de boel. Dat is heel goed.
Wat ik mis eraan, is een knopje vanaf het punt dat een foto uitvergroot is, door te gaan naar een volgende foto. Zodat je niet telkens moet klikken en uitvergroten om dan weer te sluiten en weer te klikken... telkens je een foto wat groter wilt zien.
Poster: Ferrox
Klopt, is alleen niet zomaar even gemaakt :S
Weet ik. Ik zeg maar... Het is een suggestie, niet meer.
Voor de schrijfwijze heb ik even een online woordenboek Vandale geraadpleegd: diskjockey.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.