Poster: djjw
Ik zou de links iets anders ordenen, zo lijkt het wat chaotisch
Poster: Sammow
Ziet er heel netjes uit!
misschien kan je elke pagina nog een ander kleurtje geven, niet overdreven maar gewoon die foto wat kleur geven als je me begrijpt :D
Poster: Flexii
ik zou de foto's zwart wit laten ziet er goed uit zo,, als ze kleuren foto's willen vinden ze die in het fotoalbum,, ik zou inderdaad wel even die links een beetje anders doen, aan de rechter kant verticaal ofzo of boven horizontaal maar dan wel over de hele breedte van je venster, het liefst dat je er even een mooi menubalkje van maakt
Poster: Ferrox
Hoe dan? vind het nu best meevallen. Mischien een kadertje erom ofzo?
Poster: Sammow
http://img249.imageshack.us/img249/2940/hometg4.jpg
Zoiets dus :p
Poster: MissSalem
Mijn suggesties en bedenkingen:
- Een achtergrond van lichte grijze kleur zou tof zijn. Ofwel een foto, wallpaper...
Poster: Flexii
dat zou ik niet doen,, word rommelig en doet af aan de foto zelf
3 tips
1) gebruik niet zo een manier van links gebruiken index.php?id=gastenboek daar kan je in sommige browsers problemen mee krijgen.
neem gewoon
index.php
gastenboek.php
2) die foto op de pagina DJ zit erg veel stof/vuil je op je DJM800 voortaan zou ik even je DJM/CDJ schoonmaken voordat je een foto neemt. dat staat iets netter maar dat is jouw keuze.
3) de links staan wat rommelig maar dat had je ook al van andere mensen genomen
voor de rest ziet er goed uit toch
zeker voor zelfbouw en neem niet aan dat je fulltime webdesigner bent
ow en ik heb nog iets voor je
met dit scriptje kun je een text in de Statusbar zetten misschien ook wel leuk
zet tussen
en verander even in dit -->
en DJ Ferrox dan uiteraard je Eigen text van maken
quote: |
Poster: Vibemaster-D 3 tips |
2) die foto op de pagina DJ zit erg veel stof/vuil je op je DJM800 voortaan zou ik even je DJM/CDJ schoonmaken voordat je een foto neemt. dat staat iets netter maar dat is jouw keuze. |
voor de rest ziet er goed uit toch zeker voor zelfbouw en neem niet aan dat je fulltime webdesigner bent ![]() |
ow en ik heb nog iets voor je met dit scriptje kun je een text in de Statusbar zetten misschien ook wel leuk zet tussen en verander even in dit --> en DJ Ferrox dan uiteraard je Eigen text van maken |
Poster: ceesietopc Mooie site man ![]() Kleine puntjes nog: - Zorg dat alle plaatjes even groot zijn. Links is nu ietsjepietsje kleiner. - Ik zou zorgen dat de foto's aansluiten aan de border om je site heen. Zeker bij Foto's is het nu jammer dat je net een wit randje ziet. |
- Een achtergrond. Zker op hoge resoluties is het wel erg wit. Je hoeft niet het hele beeld te vullen, 1 hoek met daarin een grijze streep op een lichtergrijzere bg, en dan het geheel naar wit faden kan bijv ook.. |
- Menu iets duidelijker maken. Dit kan je bereiken, zonder uit deze stijl te springen, met bijvoorbeeld je menulinks in een tabelletje zetten, van 4 kolommen en 2 rijen, en dan voor elk item een vetgedrukte punt neer te zetten: .Home |
Maar ik vind het echt een vette site ![]() |
Ik zou geen kleurtjes gaan gebruiken voor je foto;s btw. |
Poster: Sammow http://img249.imageshack.us/img249/2940/hometg4.jpg Zoiets dus ![]() |
Poster: Laidback
zo.. Mr Quote ,, ff 10 Quotes in 1 post.. Hupsa![]()
Poster: Vibemaster-D @mad WTF heeft dat er in godsnaam mee te maken lever ik kritiek op de website van ferrox nee |
ik geef hem tips en een script om iets in de status bar te zetten of hij er iets mee doet moet hij zelf weten waarom ga je dan commentaar op mijn site geven als ik daar behoefte aan heb dan open ik wel een topic en bovendien voordat je commentaar geeft over de spelling schrijf dat voortaan mijn naam eerst is goed Videmaster --> Vibemaster. |