PHPer gezocht voor Textbased Game
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Vibemaster-D    posted on 10-01-2008 19:39
heej beste DJ-Resourcers en andere mensen

ik heb een probleem. ik sta buiten DJ Vibemaster-D ook bekend als Dennis van de RD Gamegroup.

ik heb met een aantal vrienden de RD Gamegroup opgericht. en wij zitten met een probleem we werken momenteel aan

www.game-place.nl maar we krijgen het werk niet klaar dus daarom zijn wij dringend op zoek naar mensen die kunnen scripten (PHP)

wat is de bedoeling je werkt mee aan Game-place en eventueel toekomstige spellen.
wat kan je verwachten

we zijn de RD Gamegroup met nadruk op Group omdat wij een group vormen van nu 4 mensen. en als je dus als 5e erbij komt dan houd dat in dat je ook evenveel zeggenschap hebt.

je moet het als een hobby zien en leuk vinden om scripts te maken. en het leuk vinden om Administrator taken uit te voeren om games die door 400+ actieve spelers word gespeeld.

zie het niet als een echte Vacature maar als hobby
uiteraard deel je wel mee in de winst die gemaakt word.

als je interesse hebt stuur mij dan een PM of een e-mail naar dennis@rdgamegroup.com

What do you think about PHPer gezocht voor Textbased Game ??

Vote :   

diddy    posted on 10-01-2008 20:36
ejj
Ik kan wel een aantal text based crime (mafia) games voor jullie maken als je dat wenst....
User edit by diddy on 10-01-2008 @ 20:37:28 (100%)
Vibemaster-D    posted on 13-01-2008 17:28
we hebben iemand gevonden topic mag gesloten worden Winking my eye

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

148 Users online: 25 Guests (123 Unknown)
Pages generated today : 60.554
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.733.506