Dj Tiësto gaat trouwen! (3/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dj_Fantasy    posted on 10-01-2008 19:36

DJ Tiësto gaat trouwen

De Nederlandse DJ Tiësto gaat trouwen. Tijs Verwest, zoals zijn echte naam luidt, en zijn 19-jarige vriendin Stacey Blokzijl stappen op 10 oktober in het huwelijksbootje. Dat meldt de Nederlandse krant De Telegraaf donderdag.
alt text
Waar het stel gaat trouwen, is nog niet duidelijk. Ze zijn momenteel op zoek naar de perfecte locatie. Tijs en Stacey leerden elkaar kennen in het uitgaansleven. De 38-jarige DJ besloot vorige maand op Mauritius op zijn knieën te gaan voor Stacey. Zij antwoordde met een volmondige "ja".

Bron: MSN NIEUWS
dj2dj.nl

What do you think about Dj Tiësto gaat trouwen! ??

Vote :   

MissSalem    posted on 11-01-2008 15:30
Poster: cross-over
@ missSalem,
Als je de foto uit bovenstaande link hebt dan even oppassen voor copyright kwestie.
Peter Smulders is er nogal strikt in......

De bron staat er, hoor. www.krux.nl voor alle duidelijkheid. Als je met je muis over de foto gaat, zie je het staan. Happy, laughing

Poster: nils7
Hahah you can get born poor but to die poor is your own fault Winking my eye

Sorry hoor, maar ik werk niet als een halve zot, heel de week door, om zo te eindigen. Winking my eye
User edit by MissSalem on 11-01-2008 @ 15:33:06 (65%)
Sebasz    posted on 11-01-2008 17:49
Poster: cross-over
@ missSalem,
Als je de foto uit bovenstaande link hebt dan even oppassen voor copyright kwestie.
Peter Smulders is er nogal strikt in......

Hij heeft geen poot om op te staan, plaatje staat toch niet op de server van djresource of wel dan Happy, laughing als hij zonodig niet geript wil worden maakt ie maar een anti hotlink beveiliging, die optie is er niet voor niets
MissSalem    posted on 11-01-2008 18:46
Poster: Sebasz

Hij heeft geen poot om op te staan, plaatje staat toch niet op de server van djresource of wel dan Happy, laughing als hij zonodig niet geript wil worden maakt ie maar een anti hotlink beveiliging, die optie is er niet voor niets

De bron verwijst wel degelijk naar de website waar we het van gehaald hebben. Happy, laughing Niets server van DJR. De bron is ook vermeld, dus normaal gesproken kan het geen kwaad.

Wat vinden jullie trouwens van de foto's?
Laidback    posted on 11-01-2008 18:48
KOMOP WAAR BLIJFT DIE FOTO VAN DIE 19 JAAR OUDE BRUID ?? Cry
Vibemaster-D    posted on 11-01-2008 18:50
als je niet daadwerkelijk de file op je eigen server zet in dit geval de server van DJ Resource. kunnen ze je niks maken.

je kan inderdaad met een simpel (!) script een anti hotlink protectie maken.

zelfs al staat het in z'n voorwaarden dat hij niet wil hotlinken dan nog kunnen ze je niks maken
jannickv    posted on 11-01-2008 18:52
Poster: Laidback
KOMOP WAAR BLIJFT DIE FOTO VAN DIE 19 JAAR OUDE BRUID ?? Cry

Sunrise8    posted on 11-01-2008 19:01
WTF. hijs 35 ofzo en zij is 19. man dat kan toch noit goed gaan. trouwens de trouwdatum staat op 10-10 gepland. weet niet of dat hier al stat :P maar zeg het dus nogmaals.. dit is dus 10 november dames + heren. niet november 2010 :P
Music made me who i am
Wout-r    posted on 11-01-2008 19:02
Poster: Sunrise8
WTF. hijs 35 ofzo en zij is 19.

Hij is 38 Winking my eye En de 10e maand is oktober Winking my eye

Achja, als ze maar gelukkig zijn!
User edit by Wout-r on 11-01-2008 @ 19:05:21 (64%)
Laidback    posted on 11-01-2008 19:05
DAMNN thijs!
die meid is best lekker! Cry !!

je zou niet zeggen dat ze 19 is..
ik had dr eerder in de 20 geschat..

maar He's one lucky Bast*rd!!
Sunrise8    posted on 11-01-2008 19:08
Poster: Wout-r

Hij is 38 Winking my eye En de 10e maand is oktober Winking my eye

Achja, als ze maar gelukkig zijn!

haha ja sorry. zit er met me hoofd niet helemaal bij. teveel aan me koppie :$..
Music made me who i am
Wout-r    posted on 11-01-2008 19:10

haha ja sorry. zit er met me hoofd niet helemaal bij. teveel aan me koppie :$..

Maakt niet uit Winking my eye Ik ben vandaag gewoon in vorm :P

Maar Tijs heeft het inderdaad getroffen met 'r! Ze hebben elkaar leren kennen tijdens het uitgaansleven... gek hè :P

MissSalem    posted on 11-01-2008 19:12
Poster: Wout-r

Maakt niet uit Winking my eye Ik ben vandaag gewoon in vorm :P

Maar Tijs heeft het inderdaad getroffen met 'r! Ze hebben elkaar leren kennen tijdens het uitgaansleven... gek hè :P

Er zijn nu een heleboel mensen die hun partner online, op het internet dus, leren kennen. Dat vind ik nog gekker. Happy, laughing

Mag eigenlijk niet te veel klagen, ben zelf zo iemand die haar lief heeft gevonden op internet. Cry
Bastian    posted on 11-01-2008 21:11
Okee jongens die chick word binnekort gespot in de playboy!:D
Die oorbel van Tiësto vind ik btw echt le-lijk maar die chick is lekker ouweCry
MissSalem    posted on 11-01-2008 21:15
Poster: Bastian
Okee jongens die chick word binnekort gespot in de playboy!:D
Die oorbel van Tiësto vind ik btw echt le-lijk maar die chick is lekker ouweCry

Ik vind het hem nog passen, die oorbel. Wel raar dat hij 38 jaar is en die pas om en rond dat moment laten steken heeft. De meesten doen dat toch al veel vroeger. Happy, laughing
Bastian    posted on 11-01-2008 21:26
Poster: MissSalem

Ik vind het hem nog passen, die oorbel. Wel raar dat hij 38 jaar is en die pas om en rond dat moment laten steken heeft. De meesten doen dat toch al veel vroeger. Happy, laughing

Tja misschien omdat 'ie vaak in Amerika is gaat hij misschien ook soms wat rare dingen doen in de ogen van Nederlanders:P
ceesietopc    posted on 11-01-2008 21:27
Dat ziet er idd niet slecht uit :O
maar wel een groot leeftijdsverschil :P
MissSalem    posted on 11-01-2008 22:40

Ik wilde net een pagina over Tiesto submitten bij "Deejays" tot dat er iets rood geschreven op het scherm kwam en ik niet kon lezen wat er stond door dat het te rap weg was. Cry En nu vind ik het zelfs niet meer...

MaD    posted on 11-01-2008 23:11

Mannen in een midlife crisis doen dat soort dingen:P straks koopt ie ook een motor.Cry
noadja.com /// aboveall.nl
ccc    posted on 11-01-2008 23:11

Ik wilde net een pagina over Tiesto submitten bij "Deejays" tot dat er iets rood geschreven op het scherm kwam en ik niet kon lezen wat er stond door dat het te rap weg was. Cry En nu vind ik het zelfs niet meer...

Waarschijnlijk was het.

DJ TIESTO SUCKS, PLEASE DO NOT ADMIT ANY ARTICLES OF HIM ON DJRESOURCE

Dat kreeg ik namelijk zojuist.
User edit by ccc on 11-01-2008 @ 23:12:01 (10%)
_Ivan_    posted on 11-01-2008 23:38
Poster: ccc

Waarschijnlijk was het.

DJ TIESTO SUCKS, PLEASE DO NOT ADMIT ANY ARTICLES OF HIM ON DJRESOURCE

Dat kreeg ik namelijk zojuist.

Het spijt me zeer, maar ik vind dit echt zonde om dit topic zo onder te spammen met deze berichten.
Feel&.Celebrate.Life!
OneSixty    posted on 12-01-2008 01:37

jeeez , kap nou is over dat leeftijdsverschil :o

als ze gelukkig zijn dan is dat toch fijn voor hun...

lekker wijf trouwens :p

maar die stropdas van thijs is wel lekker fout ...

Sunrise8    posted on 12-01-2008 14:33
@ lightzone: helemaal niet, kijk eens naar de kleur van de jurk van zijn aanstaande en dan naar de kleur van zijn stropdas. dat match perfect, denk dat tijs wel wat verstand heeft van mode hoor en dit bewust heeft gedaan, ik vind tenminste dat hij zich goed kleed voor iemand van 38. ik heb anders gezien Happy, laughing
Music made me who i am
Lanky    posted on 12-01-2008 14:36
hahaha die stropdas is zeker fout, maar wel leuk dat ze gaan trouwen

go tiesto go!
OneSixty    posted on 12-01-2008 14:40
@ lightzone: helemaal niet, kijk eens naar de kleur van de jurk van zijn aanstaande en dan naar de kleur van zijn stropdas. dat match perfect, denk dat tijs wel wat verstand heeft van mode hoor en dit bewust heeft gedaan, ik vind tenminste dat hij zich goed kleed voor iemand van 38. ik heb anders gezien Happy, laughing

zo ver was ik ook al hoor Winking my eye

maar tis ook niet zo mooi dat zn jasje niet helemaal dicht is geknoopt en dat je daardoor de stropdat er onderuit ziet komen.
Sunrise8    posted on 12-01-2008 14:50
Poster: Lightzone

zo ver was ik ook al hoor Winking my eye

maar tis ook niet zo mooi dat zn jasje niet helemaal dicht is geknoopt en dat je daardoor de stropdat er onderuit ziet komen.

haha ja daar heb je gelijk in, ik had de stropdas in me broek gedaan zodat je hem er niet onderuit zag komen, maar ach..
Music made me who i am

235 Users online: 187 Guests (48 Unknown)
Pages generated today : 29.843
Most visitors online this month : 350
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.027.871