![]() |
Poster: cross-over
@ missSalem,
Als je de foto uit bovenstaande link hebt dan even oppassen voor copyright kwestie.
Peter Smulders is er nogal strikt in......
Poster: nils7
Hahah you can get born poor but to die poor is your own fault
Poster: cross-over
@ missSalem,
Als je de foto uit bovenstaande link hebt dan even oppassen voor copyright kwestie.
Peter Smulders is er nogal strikt in......
Poster: Sebasz
Hij heeft geen poot om op te staan, plaatje staat toch niet op de server van djresource of wel danals hij zonodig niet geript wil worden maakt ie maar een anti hotlink beveiliging, die optie is er niet voor niets
Poster: Laidback
KOMOP WAAR BLIJFT DIE FOTO VAN DIE 19 JAAR OUDE BRUID ??
Poster: Sunrise8
WTF. hijs 35 ofzo en zij is 19.
Poster: Wout-r
Hij is 38En de 10e maand is oktober
Achja, als ze maar gelukkig zijn!
haha ja sorry. zit er met me hoofd niet helemaal bij. teveel aan me koppie :$..
Maar Tijs heeft het inderdaad getroffen met 'r! Ze hebben elkaar leren kennen tijdens het uitgaansleven... gek hè :P
Poster: Wout-r
Maakt niet uitIk ben vandaag gewoon in vorm :P
Maar Tijs heeft het inderdaad getroffen met 'r! Ze hebben elkaar leren kennen tijdens het uitgaansleven... gek hè :P
Poster: Bastian
Okee jongens die chick word binnekort gespot in de playboy!:D
Die oorbel van Tiësto vind ik btw echt le-lijk maar die chick is lekker ouwe
Poster: MissSalem
Ik vind het hem nog passen, die oorbel. Wel raar dat hij 38 jaar is en die pas om en rond dat moment laten steken heeft. De meesten doen dat toch al veel vroeger.
Ik wilde net een pagina over Tiesto submitten bij "Deejays" tot dat er iets rood geschreven op het scherm kwam en ik niet kon lezen wat er stond door dat het te rap weg was. En nu vind ik het zelfs niet meer...
Poster: MissSalem
Ik vind het hem nog passen, die oorbel. Wel raar dat hij 38 jaar is en die pas om en rond dat moment laten steken heeft. De meesten doen dat toch al veel vroeger.
Poster: MissSalemIk wilde net een pagina over Tiesto submitten bij "Deejays" tot dat er iets rood geschreven op het scherm kwam en ik niet kon lezen wat er stond door dat het te rap weg was.
En nu vind ik het zelfs niet meer...
Poster: ccc
Waarschijnlijk was het.
DJ TIESTO SUCKS, PLEASE DO NOT ADMIT ANY ARTICLES OF HIM ON DJRESOURCE
Dat kreeg ik namelijk zojuist.
jeeez , kap nou is over dat leeftijdsverschil :o
als ze gelukkig zijn dan is dat toch fijn voor hun...
lekker wijf trouwens :p
maar die stropdas van thijs is wel lekker fout ...
@ lightzone: helemaal niet, kijk eens naar de kleur van de jurk van zijn aanstaande en dan naar de kleur van zijn stropdas. dat match perfect, denk dat tijs wel wat verstand heeft van mode hoor en dit bewust heeft gedaan, ik vind tenminste dat hij zich goed kleed voor iemand van 38. ik heb anders gezien
Poster: Lightzone
zo ver was ik ook al hoor
maar tis ook niet zo mooi dat zn jasje niet helemaal dicht is geknoopt en dat je daardoor de stropdat er onderuit ziet komen.