Dj Tiësto gaat trouwen! (2/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dj_Fantasy    posted on 10-01-2008 19:36

DJ Tiësto gaat trouwen

De Nederlandse DJ Tiësto gaat trouwen. Tijs Verwest, zoals zijn echte naam luidt, en zijn 19-jarige vriendin Stacey Blokzijl stappen op 10 oktober in het huwelijksbootje. Dat meldt de Nederlandse krant De Telegraaf donderdag.
alt text
Waar het stel gaat trouwen, is nog niet duidelijk. Ze zijn momenteel op zoek naar de perfecte locatie. Tijs en Stacey leerden elkaar kennen in het uitgaansleven. De 38-jarige DJ besloot vorige maand op Mauritius op zijn knieën te gaan voor Stacey. Zij antwoordde met een volmondige "ja".

Bron: MSN NIEUWS
dj2dj.nl

What do you think about Dj Tiësto gaat trouwen! ??

Vote :   

Julemac    posted on 10-01-2008 21:43
Poster: NielsR
Leuk voor hem maar zijn muziek word er niet beter opCry

haha :D ik vind het de laatste tijd ook minder worden idd
Ziax    posted on 10-01-2008 21:46
Poster: Ferrox
Zij is indirect een hoer.

Zij neemt hem, en geniet van zijn centen?

echt liefde :S?

Ik vind het echt een debiele opmerking...

Hoe kun je nu zoiets zeggen? Je weet niets van dat meisje, mss zelf nog nooit gezien.
Iedereen die met een bekend iemand trouwt en die wat jaren jonger is is dus een hoer?

Kerel, mijn ouders schelen 24 jaar, mijn pa is ondertss 75.
Als ik soms kijk naar andere gezinnen dan ben ik toch blij dat ik hier ben beland.
Mijn pa is burgelijk ingenieur dus je kan ook zeggen dat ze voor het geld met m'n pa is getrouwd.

Sorry maar ik vind die redenering echt zever.
De kans is er, maar het kan perfect dat zij gewoon van hem houd.
Ferrox    posted on 10-01-2008 22:11
Tip: niet alles persoonlijk nemen (en op je eigen ouders in dit geval) en zeker niet alles al te sirieus oppakken.

De reden dat ik dit zeg is dat mensen dit wel kunnen denken en dat tiesto volgens mij echt wel beter kan krijgen. Vind het een beetje hopeloze zet. Maar mischien is het wel echte liefde, maar of het ook van 2 kanten is? geen idee. Bovendien is zij nog zooo jong. Zijn bijna uithuwelijk praktijken.

Magoed, dat vind ik.
Ik had met een kei lekker ding van 16 kunnen hebben (echt waar om van te kwijlen) maar vond haar echt te jong. dat is gewoon mijn mening.
Illusion    posted on 11-01-2008 00:47
Ik ben het wel met je eens Ferrox. Niet dat ze direct een hoer is:p maar tiesto 38 jaar, en dat meisje 19. Vind ik inderdaad toch een groot leeftijds verschil.

16 zou voor mij leuke leeftijd zijn(a) kan nog net, k'wordt 19 januari 19 duss:p.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
MaD    posted on 11-01-2008 07:48

Ik vraag me af hoe lang dit goed gaat, ook al gun ik ze het van harte.
1. Hij is 2x zo oud enzou dr vader kunnen zijn
2. Ze hebben elkaar leren kennen in het uitgaanscircuit.. Vraag ik mij af of ze nu trouwt met haar idool, wat nooit gezond kan zijn en ik vraag me af of ze elkaar wel eens zien buiten het uitgaanscircuit aangezien Thijsje weinig tijd daarbuiten overhoud, en als dat zo is, hij in zn studiootje zit. Zij zou nog op de middelbare school kunnen zitten

Maar ja, ik hoop dat ze gelukkig worden

noadja.com /// aboveall.nl
Bouncy    posted on 11-01-2008 07:51
ok, hier lach ik dus om..... Laat ze lekker hun gang gaan! Ik denk dat zij daar ook al over na hebben gedacht!
robbert    posted on 11-01-2008 08:24
Hebben jullie dat poppetje al gezien trouwens, dat maakt de reden dat Tiesto wil trouwen veel duidelijker! Happy, laughing
Ziax    posted on 11-01-2008 08:33
Poster: Ferrox
Tip: niet alles persoonlijk nemen (en op je eigen ouders in dit geval) en zeker niet alles al te sirieus oppakken.

De reden dat ik dit zeg is dat mensen dit wel kunnen denken en dat tiesto volgens mij echt wel beter kan krijgen. Vind het een beetje hopeloze zet. Maar mischien is het wel echte liefde, maar of het ook van 2 kanten is? geen idee. Bovendien is zij nog zooo jong. Zijn bijna uithuwelijk praktijken.

Magoed, dat vind ik.
Ik had met een kei lekker ding van 16 kunnen hebben (echt waar om van te kwijlen) maar vond haar echt te jong. dat is gewoon mijn mening.

Ik neem niets persoonlijk op hoor :p maar ik vind gewoon dat je niet te snel conclusies mag trekken. Wat je hierboven nu typt, daar kan ik je meer gelijk in geven Winking my eye

@ illusion: ik word op 19 januari ook 19 Cry
Illusion    posted on 11-01-2008 10:26
Poster: Ziax
@ illusion: ik word op 19 januari ook 19 Cry

Haha:p is dat ff toevalligWinking my eye
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Hansje    posted on 11-01-2008 10:47
Laat ze toch lekker...
Als ze maar gelukkig zijn, dat is het belangrijkste.
Ziax    posted on 11-01-2008 10:49
@illusion: als jij ook nog examens hebt zitten we die avond allebei achter ons bureau te studeren ipv te feesten :p

@Hansje: dat vind ik nou gesproken Winking my eye
Code-Y    posted on 11-01-2008 11:42
oh, ik begrijp volkomen waarom tijs wil trouwen ^^ she's pretty cute

Maar toch wat MaD ook al zei: Trouwt ze met haar "idool" of met haar "Geliefde"??

Anyway, ik wens ze het beste ^^
cross-over    posted on 11-01-2008 11:55
Poster: robbert
Hebben jullie dat poppetje al gezien trouwens, dat maakt de reden dat Tiesto wil trouwen veel duidelijker! Happy, laughing

Ja, als je met je 19 er al uitziet als 30 dan kan het best wel......
Ach als ze maar gelukkig zijn met elkaar.

btw, een beetje dj voelt zich trouwens altijd een stuk jonger 
(als dat voor sommige hier nog kanCry)
http://soundcloud.com/lau-daniels
Laidback    posted on 11-01-2008 14:36
iemand een foto van de gelukkige bruid ?
Vibemaster-D    posted on 11-01-2008 14:41

dit is niet een normala huwelijk maarrrr

Thijs heeft weer publiciteit nodig want hij moet ook in de actualiteit blijven
Ze vriendin heeft wel zin in zijn centjes

Sebasz    posted on 11-01-2008 14:43
Wtf pedo alert :P
Als je zo iets doet spoor je niet in mijn ogen, dan zit er toch echt een steekje los...

Maargoed zal wel niet lang duren dat huwlijk :P
Laidback    posted on 11-01-2008 14:50
Poster: Sebasz
Wtf pedo alert :P
Als je zo iets doet spoor je niet in mijn ogen, dan zit er toch echt een steekje los...

Maargoed zal wel niet lang duren dat huwlijk :P

beetje lullig om zoiets te zeggen niet?

Pedo is het niet, meisje is 18 geweest en als je overgaat tot een huwlijk dan kies je er zelf voor wat dus betekend dat je akkoort gaat met de voorwaarden van een huwlijk snappie?

een steekje los?
menig man zou em graag na doen!

of het niet lang gaat duren vind ik een beetje een nare uitspraak,
die 2 zijn helemaal in love, komt helemaal goed!

Julemac    posted on 11-01-2008 14:53
Tiesto zal zelf ook heus wel realiseren dat ze 19 is. Die net wat laidback zegt gewoon in love.
en tsja liefde maakt soms ook blind. Zo lang zij gelukkig zijn is t goed toch Happy, laughing
Laidback    posted on 11-01-2008 15:13
er rust mij nog 1 vraag..

zijn we uitgenodigd op zijn huwlijk

"thijs, kom er maar in!"
User edit by Laidback on 11-01-2008 @ 15:13:34 (17%)
MissSalem    posted on 11-01-2008 15:14
Poster: Julemac
Tiesto zal zelf ook heus wel realiseren dat ze 19 is. Die net wat laidback zegt gewoon in love.
en tsja liefde maakt soms ook blind. Zo lang zij gelukkig zijn is t goed toch Happy, laughing

Ik zou zeggen, laat ze nou maar. Zoals eerder gezegd, ze zullen er wel over nagedacht hebben, hij zal wel weten hoe groot het verschil is tussen haar en hijzelf (want het zal hem al eerder gezegd geweest zijn; wij zijn niet de enigen die redeneren dat hij veel te oud zou zijn voor haar Winking my eye) én laten we hopen dat alles goed komt voor ze en dat ze niet enkel trouwt voor het geld.

Happy couple. Happy, laughing

Ik wil me graag voorstellen wat voor huis Tiesto niet moet hebben... Ik heb zo mijn ideeën over welk huis ik zou willen, hoe groot ik graag zou hebben dat het zou zijn... Ik mag ervoor gaan werken, net zoals een ander... Zij krijgt het zowat nogal in haar schoot geworpen. Happy, laughing Goed voor haar dan.

Zoals Laidback zegt, ik zou ook wel graag een foto zien van de gelukkige. Happy, laughing Maar ook eentje van de gelukkigen samen. Winking my eye
cross-over    posted on 11-01-2008 15:20
MissSalem    posted on 11-01-2008 15:23

Bron: krux.nl  Edit: Lap, cross-over was eerst. :p
Dit zijn dus de gelukkigen... Mooi he. Happy, laughing

User edit by MissSalem on 11-01-2008 @ 15:24:14 (39%)
Ferrox    posted on 11-01-2008 15:28
vind 'r eigenlijk niet eens echt knap :O
cross-over    posted on 11-01-2008 15:28
@ missSalem,
Als je de foto uit bovenstaande link hebt dan even oppassen voor copyright kwestie.
Peter Smulders is er nogal strikt in......
http://soundcloud.com/lau-daniels
nils7    posted on 11-01-2008 15:30
Poster: MissSalem

Ik zou zeggen, laat ze nou maar. Zoals eerder gezegd, ze zullen er wel over nagedacht hebben, hij zal wel weten hoe groot het verschil is tussen haar en hijzelf (want het zal hem al eerder gezegd geweest zijn; wij zijn niet de enigen die redeneren dat hij veel te oud zou zijn voor haar Winking my eye) én laten we hopen dat alles goed komt voor ze en dat ze niet enkel trouwt voor het geld.

Happy couple. Happy, laughing

Ik wil me graag voorstellen wat voor huis Tiesto niet moet hebben... Ik heb zo mijn ideeën over welk huis ik zou willen, hoe groot ik graag zou hebben dat het zou zijn... Ik mag ervoor gaan werken, net zoals een ander... Zij krijgt het zowat nogal in haar schoot geworpen. Happy, laughing Goed voor haar dan.

Zoals Laidback zegt, ik zou ook wel graag een foto zien van de gelukkige. Happy, laughing Maar ook eentje van de gelukkigen samen. Winking my eye

Hahah you can get born poor but to die poor is your own fault Winking my eye

251 Users online: 172 Guests (79 Unknown)
Pages generated today : 30.802
Most visitors online this month : 350
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.028.830