![]() |
Poster: NielsR
Leuk voor hem maar zijn muziek word er niet beter op
Poster: Ferrox
Zij is indirect een hoer.
Zij neemt hem, en geniet van zijn centen?
echt liefde :S?
Ik vraag me af hoe lang dit goed gaat, ook al gun ik ze het van harte.
1. Hij is 2x zo oud enzou dr vader kunnen zijn
2. Ze hebben elkaar leren kennen in het uitgaanscircuit.. Vraag ik mij af of ze nu trouwt met haar idool, wat nooit gezond kan zijn en ik vraag me af of ze elkaar wel eens zien buiten het uitgaanscircuit aangezien Thijsje weinig tijd daarbuiten overhoud, en als dat zo is, hij in zn studiootje zit. Zij zou nog op de middelbare school kunnen zitten
Maar ja, ik hoop dat ze gelukkig worden
Poster: Ferrox
Tip: niet alles persoonlijk nemen (en op je eigen ouders in dit geval) en zeker niet alles al te sirieus oppakken.
De reden dat ik dit zeg is dat mensen dit wel kunnen denken en dat tiesto volgens mij echt wel beter kan krijgen. Vind het een beetje hopeloze zet. Maar mischien is het wel echte liefde, maar of het ook van 2 kanten is? geen idee. Bovendien is zij nog zooo jong. Zijn bijna uithuwelijk praktijken.
Magoed, dat vind ik.
Ik had met een kei lekker ding van 16 kunnen hebben (echt waar om van te kwijlen) maar vond haar echt te jong. dat is gewoon mijn mening.
Poster: Ziax
@ illusion: ik word op 19 januari ook 19
Poster: robbert
Hebben jullie dat poppetje al gezien trouwens, dat maakt de reden dat Tiesto wil trouwen veel duidelijker!
dit is niet een normala huwelijk maarrrr
Thijs heeft weer publiciteit nodig want hij moet ook in de actualiteit blijven
Ze vriendin heeft wel zin in zijn centjes
Poster: Sebasz
Wtf pedo alert :P
Als je zo iets doet spoor je niet in mijn ogen, dan zit er toch echt een steekje los...
Maargoed zal wel niet lang duren dat huwlijk :P
Poster: Julemac
Tiesto zal zelf ook heus wel realiseren dat ze 19 is. Die net wat laidback zegt gewoon in love.
en tsja liefde maakt soms ook blind. Zo lang zij gelukkig zijn is t goed toch
Edit: Lap, cross-over was eerst. :p
Dit zijn dus de gelukkigen... Mooi he.
Poster: MissSalem
Ik zou zeggen, laat ze nou maar. Zoals eerder gezegd, ze zullen er wel over nagedacht hebben, hij zal wel weten hoe groot het verschil is tussen haar en hijzelf (want het zal hem al eerder gezegd geweest zijn; wij zijn niet de enigen die redeneren dat hij veel te oud zou zijn voor haar) én laten we hopen dat alles goed komt voor ze en dat ze niet enkel trouwt voor het geld.
Happy couple.
Ik wil me graag voorstellen wat voor huis Tiesto niet moet hebben... Ik heb zo mijn ideeën over welk huis ik zou willen, hoe groot ik graag zou hebben dat het zou zijn... Ik mag ervoor gaan werken, net zoals een ander... Zij krijgt het zowat nogal in haar schoot geworpen.Goed voor haar dan.
Zoals Laidback zegt, ik zou ook wel graag een foto zien van de gelukkige.Maar ook eentje van de gelukkigen samen.