The Launch Relaunched (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : The Launch Relaunched

-Maken
-Kraken

Voting is only possible for our Members
RenéKuppens    posted on 10-01-2008 17:53

Bijna 10 jaar na de wereld hit ‘The Launch’ van DJ Jean, released Dancevilla (a division of White Villa) “The Launch Relaunched” met maar liefst 6 nieuwe remixen! Ter ere hiervan organiseert White Villa een super release party en pakt groots uit met werkelijk een fantastische line-up van DJ’s, die tevens verantwoordelijk waren voor de uiteindelijke remix package, namelijk:

John Marks
Roy Gates
Bart B More
Steff da Campo
The Brothers Funk
Johnny Crockett
MC Boogshe
en uiteraard DJ Jean himself!!!

Vanaf 20.00 uur zullen de deuren geopend zijn voor alle gasten, relaties, vrienden, media en bn-ers die de release van “The Launch Relaunched” in stijl zullen vieren. Kom dus ook zondag 20 januari voor een unieke en opwindende avond naar de Panama in Amsterdam!

De single die reeds in de winkels ligt is reeds Slam!FM’s “Grandslam”, is gemaakt bij Radio 538’s “Maak ’t of Kraak ‘t” en lijkt af te stevenen op een grote international hitnotering.

Bron: Partyflock

en in de clip is weer en hoop ego te vinden van onze man of the weels of steel Winking my eye

Youtube Link

User edit by RenéKuppens on 10-01-2008 @ 17:53:56 (2%)

What do you think about The Launch Relaunched ??

Vote :   

MaxvEck    posted on 19-01-2008 18:44
Wat ik heb gehoord, ik vind de bart b more mix errug lekker
Adrien1989    posted on 02-02-2008 01:36
Vind het behoorlijk kut, het origineel was beter en ook wat rk zegt, die clip... Tis gewoon een release om wat cash te verdienen of omdat die knul niet wat nieuws kan bedenken ofzo:P. Ben verder ook niet zown DJ Jean fan... Kraken dus, mocht dat niet duidelijk zijn:P
Insyder    posted on 02-02-2008 11:31
Ik vind het origineel zoveel beter dan deze versie met electric house.. klinkt gewoon totaal niet. Jammer!
TimVicta    posted on 02-02-2008 22:25
alleen de "Marks and Gates Remix" is wel goed...
NCK    posted on 02-02-2008 23:19
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden
Aaan de ene kant is het voor het uitgaan best lekkere muziek MAAAR nadat ik het filmpje heb gezien waar hij z'n ego nogal streelt weet ik het niet xD
RenéKuppens    posted on 03-02-2008 00:12
ik hoorde hem gister niemand meer dan jawel DJ Yorit Confused ook draaien en moet zeggen dat de plaat wel hard gaat maar je hebt 'm naar 8 beats wel weer gehoord hij is zo eentonig heb ik 't gevoel..
RenéKuppens    posted on 24-02-2008 22:39
En ja hoor de hele muziek wereld remixt 'm

Dacappoo
Tony Cha cha
Sidney samson

en nog veel meer het is weer cash voor de man behind the weels of steel
Jori    posted on 25-02-2008 14:27
He, lol, ik heb dat nummer nu op staan. DJ Jean is idd wel een ego als je hem zo op dat filmpje ziet staan, maar ik moet zeggen dat dat nummer niet slecht is. Ik ga toch voor maken, want het gaat hiet toch om het nummer he?
User edit by Jori on 25-02-2008 @ 14:32:50 (60%)
MaykFroix    posted on 25-02-2008 14:50

Hopeloze track. Die oude samples passen echt totaal niet bij de rest van het nummer.

ArCee    posted on 26-02-2008 07:21
Vond het orgineel al niks, een Jean die een poging deed om een graantje mee te pikken van de trancehype terwijl hij bitter weinig met trance heeft. Nu dezelfde track verbouwen naar een housedeuntje om daar weer een graantje mee te pikken. Toont het aardje van de man aan. Snel willen verdienen, niet orgineel, meelopertje en lui Cry Pcies je raad het al, ik ben geen Jean fan.
woudy    posted on 26-02-2008 16:23
In mijn ogen laat dit zien dat Jean helemaal op is, als je eigen producties van 10 jaar geleden gaat remixen, betekent dat je niet meer vernieuwend kan zijn, wie niet vernieuwend is zoekt niets in de house industry,
Bastian    posted on 26-02-2008 16:42
Poster: woudy
In mijn ogen laat dit zien dat Jean helemaal op is, als je eigen producties van 10 jaar geleden gaat remixen, betekent dat je niet meer vernieuwend kan zijn, wie niet vernieuwend is zoekt niets in de house industry,

Dat is duidelijk
tom-j    posted on 26-02-2008 17:59

ik vind relaunched beter dan het orgineel maar hij is wel egt een ego! die gast is zo blij met zichzelf: "alles wat tiesto kan, kan ik ook!" wtf? waarom staat tiesto dan 2e en hij ik weet nie waar??http://www.youtube.com/watch?v=8q0fKqICI84

RenéKuppens    posted on 26-02-2008 22:35
Poster: tom-j

ik vind relaunched beter dan het orgineel maar hij is wel egt een ego! die gast is zo blij met zichzelf: "alles wat tiesto kan, kan ik ook!" wtf? waarom staat tiesto dan 2e en hij ik weet nie waar??http://www.youtube.com/watch?v=8q0fKqICI84

op dit punt geef ik je geen gelijk

warom staat tiesto bijv. 2 en Laidback luke niet eens in top 100
wat dat betreft klopt de hele DJ MAG LIST NIET

dat is gewoon wie het Populairst is onder het groten publiek! Winking my eye
Berbo    posted on 26-02-2008 23:01

zonder die stamples had het ook zo een nieuw nummer van crookers kunnen zijn

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

163 Users online: 123 Guests (40 Unknown)
Pages generated today : 19.386
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.973.790