Bijna 10 jaar na de wereld hit ‘The Launch’ van DJ Jean, released Dancevilla (a division of White Villa) “The Launch Relaunched” met maar liefst 6 nieuwe remixen! Ter ere hiervan organiseert White Villa een super release party en pakt groots uit met werkelijk een fantastische line-up van DJ’s, die tevens verantwoordelijk waren voor de uiteindelijke remix package, namelijk:
John Marks
Roy Gates
Bart B More
Steff da Campo
The Brothers Funk
Johnny Crockett
MC Boogshe
en uiteraard DJ Jean himself!!!
Vanaf 20.00 uur zullen de deuren geopend zijn voor alle gasten, relaties, vrienden, media en bn-ers die de release van “The Launch Relaunched” in stijl zullen vieren. Kom dus ook zondag 20 januari voor een unieke en opwindende avond naar de Panama in Amsterdam!
De single die reeds in de winkels ligt is reeds Slam!FM’s “Grandslam”, is gemaakt bij Radio 538’s “Maak ’t of Kraak ‘t” en lijkt af te stevenen op een grote international hitnotering.
Poster: Vibemaster-D
Respect the skillz man.
Citaat van deze man --> "Fuck iedereen die de skillz niet respecteerd"
Poster: robbert
Nou het origineel vind ik toch wel een beetje verleden tijd.. Ben van mening dat dat nummer echt kapot gedraaid is!
Poster: Ferrox
Ik heb het ook met CRW- I feel love. Vind de oude versie vetter en dikker.
Maar ik draai vaak deff rhymz - schudden.. Zelfde melo, en de meiden worden er wild van :D
hahaha verrekt :P
blunder
E-r-u-g jammer.......(DJ Jean - The Launch relaunced)
Kan hem niet meer serieus nemen.