Ecler nuo 5 vraag........ (eigenaren)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Jer    posted on 09-01-2008 21:18

Ik heb een ecler nuo 5 maar, ik heb eerlijk gezegd nog nooit de effecten gebruikt (weinig)

En nu viel me op bij b.v. eertse effect  LFO filter als je aan time draait gaat hij van 1.00 naar 1.13 en dan naar 1.25.
En al je aan parameter draait gaat hij van 0.00 naar 0.02 naar 0.04.

Daar kan ik me nog wat bij voorstellen maar hoort dit of heb ik een software probleem?
En het display waarin je dit ziet blijft de hele tijd knipperen? hoort dit of kan je dat uitzetten?

Misschien niet zo slim hoorCry

Maar mix de laatste tijd weer veel, veel tijd ervoor. Daarom viel het me nu pas op!

Alvast bedankt...

What do you think about Ecler nuo 5 vraag........ (eigenaren) ??

Vote :   

_ruud_    posted on 09-01-2008 21:40
Bij mij doet ie exact het zelfde lijkt me dus vrij normaal. Of vraag het anders een keer na bij een winkel ofzo denk dat die het wel met zekerheid vertellen.
CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
Aemilius    posted on 09-01-2008 21:58
Ik heb al lopen spelen met de software, bij mij zit er een andere regelmaat in.. maar er zit geen vervand in ofzo.. Denk dat als je het goed wilt hebben dat je even met de software moet pielen..

Grtz
trudyvv    posted on 10-01-2008 02:28
zelfde verhaal hier, die stappen zijn niet helemaal logisch... Wat betreft dat knipperende display, dat betekend dat hij de BPM niet kan herkennen. Over het algemeen doet hij er bij mij maximaal 5 seconden over om de BPM te herkennen bij een doorsnee minimal-plaat, dus mocht je veel last hebben van een knipperend display, ookal draai je muziek met een eenvoudig te herkennen BPM, dan zou er een software-matig probleem kunnen spelen. In dat geval zou ik even teruggaan naar de dealer.
Jer    posted on 10-01-2008 10:20
Hij knippert bij mij constant. Nog nooit gezien dat hij niet knippert
cross-over    posted on 10-01-2008 10:22
die stappen zijn, volgens mij, volkomen normaal, in het ene geval een logaritmische verdeling de andere gewoon een lineaire verdeling.
http://soundcloud.com/lau-daniels
trudyvv    posted on 10-01-2008 10:42
@Jer: heb je dan geen problemen als je bijvoorbeeld de delay gebruikt? Die werkt precies op de beat, adhv de BPM dus. Als die niet goed is gedetecteerd dan zal het effect waarschijnlijk nergens naar klinken...
Jer    posted on 10-01-2008 17:29

trudyvv: Ik ga daar heel even naar kijken. (luisteren)
Maar hebben meer mensen met een nuo 5 last van dit (probleem) het blijven knipperen van het display.

_ruud_    posted on 10-01-2008 17:39
Poster: Jer

trudyvv: Ik ga daar heel even naar kijken. (luisteren)
Maar hebben meer mensen met een nuo 5 last van dit (probleem) het blijven knipperen van het display.

Ik heb er vanmiddag eens opgelet moet wel zeggen die het bij sommige nummers het wel langer duurt als bij andere nummer (dance - hardstyle). Maar wat ik me dan afvraag hoe selecteer je welk kanaal hij gaat tellen?
CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
User edit by _ruud_ on 10-01-2008 @ 17:39:41 (9%)
Jer    posted on 10-01-2008 19:48

Hij doet het nu weer helemaal goed, ff op de pc aangesloten.

_ruud_: ik denk doordat je fx send indrukt, lijkt me
en inderdaad ene keer 5 sec andere keer wat langer.

Maar ik ben blij dat hij niet weg hoeft anders  moet ik op dat hele oude rotding mixen.

This is an old Topic

No new postings for 6.456 days.
 Post CommentThat would be 215.2 months
or a whopping 17.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

168 Users online: 60 Guests (108 Unknown)
Pages generated today : 462
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.860.860