Ik heb een ecler nuo 5 maar, ik heb eerlijk gezegd nog nooit de effecten gebruikt (weinig)
En nu viel me op bij b.v. eertse effect LFO filter als je aan time draait gaat hij van 1.00 naar 1.13 en dan naar 1.25.
En al je aan parameter draait gaat hij van 0.00 naar 0.02 naar 0.04.
Daar kan ik me nog wat bij voorstellen maar hoort dit of heb ik een software probleem?
En het display waarin je dit ziet blijft de hele tijd knipperen? hoort dit of kan je dat uitzetten?
Misschien niet zo slim hoor
Maar mix de laatste tijd weer veel, veel tijd ervoor. Daarom viel het me nu pas op!
Alvast bedankt...
trudyvv: Ik ga daar heel even naar kijken. (luisteren)
Maar hebben meer mensen met een nuo 5 last van dit (probleem) het blijven knipperen van het display.
Poster: JerIk heb er vanmiddag eens opgelet moet wel zeggen die het bij sommige nummers het wel langer duurt als bij andere nummer (dance - hardstyle). Maar wat ik me dan afvraag hoe selecteer je welk kanaal hij gaat tellen?trudyvv: Ik ga daar heel even naar kijken. (luisteren)
Maar hebben meer mensen met een nuo 5 last van dit (probleem) het blijven knipperen van het display.
Hij doet het nu weer helemaal goed, ff op de pc aangesloten.
_ruud_: ik denk doordat je fx send indrukt, lijkt me
en inderdaad ene keer 5 sec andere keer wat langer.
Maar ik ben blij dat hij niet weg hoeft anders moet ik op dat hele oude rotding mixen.