valt wel mee, meestal zijn het lekkere meiden die dat doen maar doen ze het dan voor het nummers of om jou aan te kunnen spreken..
Ik zou dan een mooie break maken of op een geschikter moment draaien in je set, draai je de hele avond hardstyle gewoon zeggen dat je hem niet draaid omdat het dan niet in de avpnd past,
Verder heb ik er nooit echt last van, alleen maar van de lekkere meiden, wat ook wel leuk is om te horen is als een dame een nummer aanvraagt die je net gedraaid heb, jij als dj vertelt haar dat dan en zij zeg dan, mag ik dan je nummer aanvragen...
Ligt er ook aan waar je draaid hoor, draai meestal als resident ergens dus mensen en klanten weten bij mij wat ze kunnen en gaan horen, heb weinig te geen verzoekje als ik draai.. En als ik iets niet heb, gewoon opschijvenen opzoeken thuis en volgende keer gebruiken als het ook echt iets is van waarde in je set, Maar als je goed kan inschatten wat de mensen in de zaal willen horen en je draaid dat wat je denkt en je heb de juiste muziek en nummers, dan heb je die irritatie ook niet... En dan komt de ervaring kennis en talent erens voor hebben kijken..
Maar een verzoekje van mooie lekkere G#ile dames is blijft altijd welkom,
bij irritante verzoekjes zeg ik altijd dat ik hem straks draai, en dat dan vervolegsn uiteraard niet doen..
Poster: jannickv
t-shirt wijzen:p
heb al paar x meegemaakt dat ze nr komen vragen die gewoon al aan staat.
vragen ze heb je wat van die en die artiest en draai je er 3 platen van en komen ze half uur later naar je toe ga je nou nog wat van die artiest draaien.
soms best vermoeiend maar je moet de mensen toch tevreden houden.
Poster: davidferrari
.