Ik heb een probleempje met me Hdj-1000 als ik hem op me hoofd zet piept en kraakt tie zeg maar het speakertje niet het geluid maar echt de constructie zelf
iemand een tip om er wat tegen te doen?
[edit: gebruik bold niet voor zinnen maar om sommige delen van een tekst iets meer op te laten vallen. Een hele posting in BOLD is net zoiets als EEN HELE ZIN IN HOOFDLETTERS]
User edit by DeepSoundz on 08-01-2008 @ 22:24:23 (2%)
What do you think about Pioneer HDJ-1000 Piept en kraakt ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik weet niet specifiek of het met wd-40 ook is, maar vele soorten olien hebben de eigenschap kunststof uit teharden, waardoor hij dus gaat scheuren en breken.
Pas dus goed op wat je erop spuit.
Bij mij piept het toevallig ook, maar ik doe er niks aan... Stoort me wel, maar tijdens het draaien hoor ik het toch niet!
Heb niet echt last van. Ik had laatst wel wat last van een piep in de scharnieren (van mijn DJ-PRO2000) en ik spoot er maar gewoon WD-40 tussen, waardoor de piep er nu uit is! Ik vond het altijd vrij storend..
User edit by Timmerink on 08-01-2008 @ 22:42:41 (5%)
Ik heb zelf een technics rp-dh1200. En die piept al sinds ik hem overkocht (2ehands 2 maanden oud) en nog helemaal geen problemen mee gehad beweegt ook gewoon soepel. Maja ik heb dan wel een technics hp dus als het een goeie vergelijking is wie weet.
Dit spul geleid electriciteit en kan dus 'kortsluiting' maken als het op de contactjes komt.
Doe er een beetje talk poeder tussen, dat bijt niet in het plastic ook. Iets als een miniscuul beetje vaseline zou ook kunnen, maar geen chemische zooi in electronica spuiten... Dit is alleen maar uitstel van het probleem.
spuit een beetje WD-40 op een papiertje of een krant als je daar een druppel over houd op dat buisje, dan zet je 1 of 2 druppels ertussen hangt er vanaf hoeveel je nodig hebt, maar AUB niet erop spuiten!
User edit by DeepSoundz on 09-01-2008 @ 13:30:16 (4%)
luister nu gewoon naar lead hij heeft er verstand van als hij het niet adviseertd doe het niet.
ik zou het zelf ook niet doen.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community