Is er iemand die ervaringen heeft met een PC tablet? En of zoiets geschikt is voor mail, office, en MSN?
Ik ben aan het twijfelen om zo iets aan te schaffen.
What do you think about PC tablet ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Wacom heeft over het algemeen altijd al goede tablets gehad, heb er zelf ook 1. Maar tablets zijn meer ontworpen speciaal voor grafische programma's zoals Adobe Illustrator etc. etc.
Ik weet niet of je hier wat aan hebt voor msn. Wacom tablets zijn peperduur, dus het is aan jou de vraag of jet het geld wel waard vind om het voor msn en ms word uit te geven.
User edit by Lanky on 08-01-2008 @ 00:43:53 (100%)
Nou goed, als ik veel typ op een dag of en lang werkstuk typ dan voel ik dat af en toe in mijn pols. Mijn schrift wordt ook steeds slechter en lelijker, uiteindelijk onleesbaar.
Als ik hiermee rare tintelingen kan voorkomen, en ook nog eens de schrijfbeweging kan "trainen"vind ik dat wel een plus punt en geld waard.
Wat noem jij peperduur? Het apparaat kost rond de 86 euro inclusief transactie kosten.
Ik wil mijn topic toch nog een keertje kicken. Misschien dat er nog mensen hier zijn die zo een apparaat hebben, maar nooit in het hardware forum kijken.
Dus iemand nog ervaringen met dit soort apparaten?
Zon apparaat van wacom is bedoelt voor echt de grafische doeleinden, bovendien is het erg vervelend om met een klein oppervlak de muis te bewegen over het scherm, Als je er een wilt kopen voor dit soort doeleinden zou ik zeker voor een grotere gaan. Als je er mee wilt gaan schrijven kan het prima, alleen het is wel wat moeilijker, je kan namelijk niet zien wat je schrijft met het tablet, alleen op het scherm, dat maakt het wat moeilijker.
Ik zou tevens ook voor een wat betere gaan, de pen die meegelevert was met die van mij was wat minder, wanneer je het wou activeren moest je druk op de pen zetten om er mee te kunnen tekenen.
Als je snel last van je pols enzo krijgt kan je beter oefeningen voor je pols doen, een betere muis kopen, een gelpack of iets dergelijks kopen waar je pols op kan rusten.
Het voordeel van een wacom tablet tegen over een muis is dat je er mee kan schrijven, en je zelf de druk kan bepalen ( De dikte dus ) Van de lijn die je wilt maken op het scherm. Als je dus meer druk zet op de pen zal je een dikkere lijn krijgen, als je telkens druk afneemt, krijg je dus een soort van fade effect, dit is dus erg handig voor de grafische ontwerpers, dan hoeven ze dat niet zelf meer intevoeren, en het ziet er een stuk orgineler uit.
precies, als je iets grafisch wil gaan doen moet je vooral een tablet gaan kopen. schrijven op een tablet is toch wel heel anders dan gewoon simpelweg op een blaadje papier schrijven. ten eerste, het ziet er heel anders uit, ten tweede, waarom op die manier als je het veel makkelijker EN goedkoper op kan lossen?
het is duidelijk dat je niet lang kan typen achter een computer. voor de rest kan ik je geen tips en oplossingen meer geven, die heeft Daanb al verteld dus is nogal overbodig om het nog een keer te vertellen
Ik vroeg ook eigenlijk niet om oplossingen, want ik heb geen probleem :P Het topic is nu een beetje verdraait, want ik wil het niet aanschaffen om de tinteling in mijn arm, dit was gewoon een extra reden dat ik gaf waarom ik graag wil weten of je er goed mee kunt schrijven.
snappie vous?
This is an old Topic
No new postings for 6.453 days. Post CommentThat would be 215.1 months or a whopping 17.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.