ff aan de creatievelingen... (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Steve-O    posted on 07-01-2008 21:35

eyey,

ik was resident in een discotheek en daarnaast deed ik nog wat losse feestjes en dergelijke , jullie kennen het wel.. Nu werd mij gevraagd of ik zo'n flyer/ adviche wilde maken.

Zijn er onder jullie weten hoe photoshop want ik snap er geen zak vaN(A) en ik kan nergens een normale tutorial vinden:s Heeft een van jullie een goede o en uitleg?

thnx alvast!(y)

Steve O

What do you think about ff aan de creatievelingen... ??

Vote :   

ceesietopc    posted on 10-01-2008 09:51
Misschien begrijpen we elkaar verkeerd maar als ik het goed zie, zei jij dat hij de vormen moest maken met illustrator, en dan alleen de finishing touch met photoshop.
Ik zei: gewoon gelijk met photoshop.

Das toch nogal een verschil :P
Lanky    posted on 10-01-2008 10:51
Poster: ceesietopc
Misschien begrijpen we elkaar verkeerd maar als ik het goed zie, zei jij dat hij de vormen moest maken met illustrator, en dan alleen de finishing touch met photoshop.
Ik zei: gewoon gelijk met photoshop.

Das toch nogal een verschil :P

goedemorgen! ja ik keek naar dat stukje over: vooral door oefenen! dus daar lag het em Winking my eye

mijn excuses
ceesietopc    posted on 10-01-2008 18:10
Geen probleem, kan gebeuren Happy, laughing
jelle89    posted on 13-01-2008 15:47
@ ceesietopc

haha ik snap je punt maar photoshop is veel meer dan lijntjes trekken, afgelopen donderdag op shcool weer, heeft een leraar, mij nog wat extra tricks uitgelegt , en als je kijkt, ik heb het hele cs2 pakket, dus met illustrator en indesign, ik denk dat je paint eerder kan vergelijken met illustrator, dat is in principe ook lijntjes trekken alleen dan natuurlijk veel uitgebreider, maargoed ik laat het hierbij, we gaan beetje erg off-topicWinking my eye
ceesietopc    posted on 13-01-2008 18:21
Beetje wel jelle :P
je hebt een punt.. alleen illustrator is weer vectorbased, en paint bitmap. In photshop ist ook gewoon vooral bitmap.. Zullen we gewoon zeggen dat photoshop een eigen naam verdient :D
jelle89    posted on 13-01-2008 18:45
dealWinking my eye

This is an old Topic

No new postings for 6.453 days.
 Post CommentThat would be 215.1 months
or a whopping 17.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

127 Users online: 51 Guests (76 Unknown)
Pages generated today : 595
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.860.993