vinyl of cd! (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

moraes    posted on 07-01-2008 20:32
ik wil heel graag gaan draaien en wil het ook meteen goed doen. ik wil dus echt serieus gaan draaien met als doel uiteindelijk voor een publiek te gaan staan.

mijn vraag is daarom zal ik met vinyl gaan draaien of cd's?

vinyl spreekt me meer aan omdat het toch het echte dj gevoel is maar je moet elke keer platen kopen wat heel erg gaat oplopen in de kosten.

met cd's kan je meteen alles downloaden en kun je meteen alles gebruiken wat je maar wilt. ik kwam er alleen laatst achter al lezend op deze site dat je dus blijkbaar alleen met legale mp'3 mag draaien wat uiteindelijk dus ook net als vinyl veel gaat kosten.

voor vinyl zat ik te denken om reloops 6000 te kopen
en voor cd's 2 cdj400 .

wat zouden jullie me aanraden? cd speler kopen of draaitafels.

What do you think about vinyl of cd! ??

Vote :   

simsoft    posted on 12-01-2008 13:31

moeilijk !
ik zelf draai met cd , maar heb enorme bewondering voor vinyl !

ik ben ook van mening , dat het afhangt van wat je draait , en wat je wilt bereiken.
vb draai je hip hop , is het een must om met platen te draaien
scratchen enzo ..
maar als je enige bedoeling is om thuis en op verjaardagsfeestjes de boel te doen
ontploffen en leuk sfeertje te maken
kan je dit net zo goed met cd's

ieder moet het voor zichzelf wat uitmaken denk ik?

NielsR    posted on 12-01-2008 14:00
Waarom is dit topic eigenlijk nog open?
Als de topicstarter de search eens gebruikt dan zou die zien dat er al een stuk of 10 topics over dit zijn geopend ik zal er even een paar van hier zetten.

1
2
3(deze stelt zo goed als dezelfde vraag als de topicstarter)
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14

15

Genoeg keus lijkt me zo, waarom open je dan nog een nieuw topic je vraag komt zeker aan bod in een van deze topics en er zijn er nog meer als je de search gebruikt zul je er nog wel een paar vinden.
Voor mij mag dit dicht kijk maar is op nummer 8 daar heeft jorrit hem ook gesloten.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

421 Users online: 321 Guests (100 Unknown)
Pages generated today : 44.414
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.737.805