Poster: Ferrox
zover ik weet moet je zeggen op welke kanalen dit geld of op allemaal. Wss staat hij in de mode van geselecteerde kanalen. En heb je er maar 1 te pakken.
Handleiding is dan de oplossing.
Succes!
lig het niet aan de motoren? van de spiegel..
Als ik de mensen was die hier die onzin posten van is het niet de motor bla bla bla. Luister even goed naar Bouncy. Ik gaf dit al vroeg in het begin van dit topic aan waar de fout lag. Maar de Topicstarter is te lam om er een handleiding bij te pakken.
En zolang hij dat niet doet, zal hij de fout niet kunnen oplossen. Ik ben geen scanmaster-handleidingen bibiliotheek. Dus even uitleggen kan ik niet. Maar wat ik wel ZEKER weet is dat het in de handleiding staat.
Ik zeg slotje. De topic starter doet vrij weinig met de juiste informatie.
Poster: FerroxAls ik de mensen was die hier die onzin posten van is het niet de motor bla bla bla. Luister even goed naar Bouncy. Ik gaf dit al vroeg in het begin van dit topic aan waar de fout lag. Maar de Topicstarter is te lam om er een handleiding bij te pakken.
En zolang hij dat niet doet, zal hij de fout niet kunnen oplossen. Ik ben geen scanmaster-handleidingen bibiliotheek. Dus even uitleggen kan ik niet. Maar wat ik wel ZEKER weet is dat het in de handleiding staat.
Ik zeg slotje. De topic starter doet vrij weinig met de juiste informatie.
Poster: Bouncy
Ik ben blij dat jullie het met me eens zijn, ik had andere reacties verwacht eigenlijk
De ene zeg het probleem zit in de controler, de andere in de motor, en de ander zegt ook weer wat.
als je de controler wil uitsluiten zou je er is een andere controler op moeten zetten of een test scene ( somige scans, movinghead's hebben dat) moeten gebruiken.
als hier het probleem bij lig dan heb je het gevonden.. DE CONTROLER als dit niet het probleem is zou je toch veder moeten kijken wat er dan fout is. Komt het dmx niet goed binnen? word de dmx niet goed verwerkt voor die ene motor? is de motor slecht...? zo moet je denken en hoop dat je weer wat wijzer ben.. en heb je wel is je x fade & fade time gecontroleerd!?
veel uitzoek plezier!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.