Probleem met scanners
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

jelle89    posted on 07-01-2008 19:27
hey,

ik heb 2 dmx scanners en de scnamaster 3 van showtec, en al een tijdje is ineens iets mis mee..

als je de controller zo instelt dat de beweging van de spiegels langzaam en subtiel zouden moeten zijn , gaan de horizontaal gewoon rustig zoals het hoort maar verticaal gaan ze gewoon op volle snelheid,

misschien iemand een idee waar het aan ligt?

gr. Jelle

What do you think about Probleem met scanners ??

Vote :   

Bouncy    posted on 07-01-2008 19:29
Ik heb geen ervaring met die controller, maar ik denk dat de fade time niet staat in gesteld op de tilt van jou scanner. Probeer dat eens op te zoeken in een handleiding!
Ferrox    posted on 07-01-2008 19:50
zover ik weet moet je zeggen op welke kanalen dit geld of op allemaal. Wss staat hij in de mode van geselecteerde kanalen. En heb je er maar 1 te pakken.

Handleiding is dan de oplossing.
Succes!
WalterRavensberg    posted on 22-01-2008 17:16
Poster: Ferrox
zover ik weet moet je zeggen op welke kanalen dit geld of op allemaal. Wss staat hij in de mode van geselecteerde kanalen. En heb je er maar 1 te pakken.

Handleiding is dan de oplossing.
Succes!

probleem zitm in de instelling van de controller. idd ---> handleiding
DNR    posted on 22-01-2008 18:04
kijk even of je de dip switch van de scanners goed heb staan.

Mischien dat je te weinig vrije kanalen voor de scan hebt.
jelle89    posted on 08-02-2008 22:02
dip switch staat zoals die altijd heeft gestaan
User edit by jelle89 on 08-02-2008 @ 22:03:21 (100%)
_Ivan_    posted on 08-02-2008 23:43
Welke dmx scanners zijn het? (type, merk)
Feel&.Celebrate.Life!
Yorick    posted on 08-02-2008 23:50
staat je master speed anders ingesteld? op je controler of op je scan?
en welke scans zijn het? dat zal wel helpen..
DNR    posted on 09-02-2008 19:00
Hang de scans eens aan een andere dmx controller.