Met zoveel users nu op het forum vraag ik mij wel eens af hoe je hier bent terecht gekomen. via internet of via vrienden of iets anders?
Greets
dj2dj.nl
What do you think about Hoe heb jij Dj Resource gevonden ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
1 - ik was geinterresseerd in de pioneer cdj800 dus ik op youtube zoeken naar de filmpjes die dus van lead bleken te zijn en daar stond ook altijd op DJR dus zo.
2 - iemand vertelde mij dat er veel informatie te vinden was op de site! dus toen maar account aangemaakt en het bevalt me hier zeker wel:D!
Via google. Ik zocht op dj booths bij afbeeldingen en toen kwam ik bij deze site terecht. Eerst een heel stuk meegelezen maar later me toch aangemeld om ook zelf te kunnen posten!
Via Rebounce. Ik was geïnteresseerd in het DJ-gebeuren en die heeft mij deze site opgegeven zodat ik hier mijn vragen kon stellen en informatie kon krijgen.
zou het zo niet meer weten maar het is wel dat het via via ging. Ik zocht namelijk veel op. Toen ik deze site tegenkwam las ik het helemaal door en na een half jaar registreerde ik me maar.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.