Nummer gezocht
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lanky    posted on 07-01-2008 11:45
Ik kreeg gister opeens een dikke flashback van toen ik bij het Erasmus feest was in Rotterdam.
Ik weet niet of iemand er bij was toen Roog draaide, maar die draaide een soort electro/house achtige track waarin constant een vocal doorheen kwam met 'Automatic' .. Dat Automatic klonk een beetje robotico, ik weet niet of jullie daar wat aan hebben maar dat is alles wat ik heb.

Als iemand een ideetje heb, dan wil ik het graag horen.

Cheers

What do you think about Nummer gezocht ??

Vote :   

Flexii    posted on 07-01-2008 19:28
ik was er zelf niet bij, maar was t niet van Daft Punk? die hebben veel van die robot shit in hun muziek zitten
tairip    posted on 07-01-2008 19:39
Daft punk heeft inderdaad Technologic zoals het nummer heet. Het is ook al vele malen geremixed, dat kan hem goed zijn!
Lanky    posted on 08-01-2008 00:00
ik weet precies welke jullie bedoeld, ben zelf ook fan van Daft Punk, maar ik weet wel bijna zeker dat het m niet is. Niet echt een Daft Punk stijl, maar een remix, ik denk het zelf niet.

Ik weet haast wel bijna zeker dat het een ander is, maar toch bedankt voor jullie reacties! Cry

iemand anders nog ideetjes?
cross-over    posted on 08-01-2008 10:09
Pointer Sisters - Automatic (Basement Jaxx Remixes)Confused
http://soundcloud.com/lau-daniels
DJ_Sintec    posted on 08-01-2008 14:09
misschien bedoel je niet automatic, maar intergalactic, dat is robotachtig, origineel van Beastie boys, maar zeer vaak geremixed, door onderandere daft punk
Julemac    posted on 08-01-2008 16:10
en marc benjamin, die vind ik persoonlijk erg dope
Lanky    posted on 08-01-2008 16:16
Poster: DJ_Sintec
misschien bedoel je niet automatic, maar intergalactic, dat is robotachtig, origineel van Beastie boys, maar zeer vaak geremixed, door onderandere daft punk

haha nee dat is het ook niet man, ik weet welke je bedoeld maar Intergalactic is het toch echt niet Winking my eye
RiForza    posted on 08-01-2008 17:04
Gokje: Automatic - Laura Kidd
DJ_Sintec    posted on 13-01-2008 13:26
ja ik denk het ook, is verschenen op de laatste maxx cd van Stubru, en daar komt inderdaad vaak het woordje automatic in
Lanky    posted on 14-01-2008 20:50
Poster: RiForza
Gokje: Automatic - Laura Kidd

jij bent goed! sorry voor de late reactie, ik was het helemaal vergeten haha!

ja ik heb net op beatport gekeken, en die 'Automatic' sample komt inderdaad in dat nummer voor, maar ik weet niet of het hem is, maar ik ga er van uit dat ik een onbekende remix heb gehoord dan, want dit moet hem wel zijn.

bedankt mannen! Cry

This is an old Topic

No new postings for 6.464 days.
 Post CommentThat would be 215.5 months
or a whopping 17.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

661 Users online: 330 Guests (331 Unknown)
Pages generated today : 58.970
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.611.268