Ik kreeg gister opeens een dikke flashback van toen ik bij het Erasmus feest was in Rotterdam.
Ik weet niet of iemand er bij was toen Roog draaide, maar die draaide een soort electro/house achtige track waarin constant een vocal doorheen kwam met 'Automatic' .. Dat Automatic klonk een beetje robotico, ik weet niet of jullie daar wat aan hebben maar dat is alles wat ik heb.
Als iemand een ideetje heb, dan wil ik het graag horen.
Cheers
What do you think about Nummer gezocht ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik weet precies welke jullie bedoeld, ben zelf ook fan van Daft Punk, maar ik weet wel bijna zeker dat het m niet is. Niet echt een Daft Punk stijl, maar een remix, ik denk het zelf niet.
Ik weet haast wel bijna zeker dat het een ander is, maar toch bedankt voor jullie reacties!
misschien bedoel je niet automatic, maar intergalactic, dat is robotachtig, origineel van Beastie boys, maar zeer vaak geremixed, door onderandere daft punk
Poster: DJ_Sintec misschien bedoel je niet automatic, maar intergalactic, dat is robotachtig, origineel van Beastie boys, maar zeer vaak geremixed, door onderandere daft punk
haha nee dat is het ook niet man, ik weet welke je bedoeld maar Intergalactic is het toch echt niet
jij bent goed! sorry voor de late reactie, ik was het helemaal vergeten haha!
ja ik heb net op beatport gekeken, en die 'Automatic' sample komt inderdaad in dat nummer voor, maar ik weet niet of het hem is, maar ik ga er van uit dat ik een onbekende remix heb gehoord dan, want dit moet hem wel zijn.
bedankt mannen!
This is an old Topic
No new postings for 6.464 days. Post CommentThat would be 215.5 months or a whopping 17.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.