Poster: MissSalem
Daar heb je ergens wel gelijk in.
Ik denk dat resident zijn ook connecties helpt maken met de mensen die in jouw kroeg/café/... zitten. Je naam wordt verspreid, mensen leren je gezicht kennen en wie weet vinden ze wat en hoe je draait zelfs goed! Leuk voor een eventuele boeking in de toekomst.
haha grappig..
ik heb serieus 2x iets aangeboden gekregen en allebij moeten afwijzen (A)
1. Pand48 .. waarom afgewezen?
Het was voor op een dinsdag(maakt voor mij niet uit, er word mijn soort muziek gedraait en ik ben 16 dus mag niet klagen) maar omdat ik woensdag nog gewoon naar school moet vonden mijn ouders het geen goed idee om mij elke dinsdag tot 2 a 3 uur in de stad te laten draaien. Nu draai ik vaak 1x in de maand.
2. Unknown .. waarom afgewezen?
Het was een aanbod voor op de zaterdag, maar omdat ik ook zaterdag en zondag werk en met deze residentie niet meer verdien dan dat ik nu doe heb ik het moeten afwijzen.
Poster: Laidback
waar is de optie "nee" in de poll ?
"Dromen van" vat ik niet helemaal, zal wel aan mn leeftijd liggen,, ben al zo oud *kuch*
(Ik) Denk er niet aan! = nee, ik wil absoluut niet resident worden/zijn.
(Ik) Droom ervan! = ja, ik zou wel willen, maar ik ben op dit moment geen resident.
Niet meer... = ik ben resident geweest, en nu ben ik dat dus niet meer.
Beter?
Poster: Laidback
top. thnx!
ik ben op moment geen resident, wel opzoek..
dus als iemand nog een plekkie heeft,
stijl is Allround & House/electro/eclectic
demo op aanvraag leverbaar.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.