Poster: DiscJunkie2
Nog niet, maar het is wel iets dat ik wil gaan doen...
Dit doormiddel van bijvoorbeeld een georganiseerde Dj Contest door de tent zelf....!
Ben nu 18 jaar, en heb nog alle tijd om dit te bereiken naar mijn mening.
Poster: cross-over
mmmm, kon mijn stem niet kwijt. Geen knopje met " niet meer"
Jaren op diverse plaatsen resident dj geweest. Ik doe het nu rustig aan met zo nu en dan een drive in show en een paar gast optredens. Verder voor de fun aan het mixen om skills bij te houden en om wat leuks te hebben in de auto.
en zoals dj_ivi-r al aangeeft het gaat er veelal niet om wat je kent maar wie je kent.
Poster: Sandr
Ik heb nu meerdere tenten waar ik vaak draai.
Dat is een cafe in Goes, een discotheekje in Goes eendiscotheek achtige cafe in Domburg en een discotheek in Westkapelle.
In de zomer draai ik vaste dagen in de discotheek in Westkapelle en de rest in Domburg, dan laat ik de rest een beetje vallen omdat die minder boeiend zijn.
Maar in de winter is het lekker om een beetje af te wisselen dan blijft het voor jezelf ook leuk.
Aanbod in overvloed dus, of dit residenties zijn valt over te twisten omdat ik alleen in de zomer echt vaste dagen heb.
Poster: MissSalem
Hmm... Connecties dus. Wel jammer dat ons wereldje zo in elkaar zit. Langs de andere kant is het wel logisch...
Ja ik ben resident..
Draai nu op de zaterdag om de 2 weken in de R&B Lounge in de BROTHERS in Bunnik.. www.brothers.nl
en op de andere zaterdag om de 2 weken in de EXTASE in nijmegen, website is in de maak.
verder draai ik ook nog op 2 verschillende vrijdagen in het centum van tiel op Themafeesten en op de overige vrijdagen vul ik die aan met de EXTASE in nijmegen..
Dus ieder weekend 2x aan de bak,
Hoe ik er aan gekomen ben,
Nijmegen via een Dj vriend die hun vertelde dat ze mij moesten hebben kwa muziek en style en kwaliteiten want dat paste in hun visie, dus ze belde mij op daarvoor..
En
Brothers na gesproken te hebben met een resident daar 1 jaar terug en door veel praten en elkaar leren kennen kwam hij achter mijn kwaliteiten en zodoende kon ik daar terecht als extra dj en nu ben ik zover gekomen dat ik daar als resident draai om de 2 weken sinds 2 mnden,
Dus bij mij is het wel om de kwaliteiten geweest, maar de link heb ik zelf gemaakt of een ander die dat voor me heeft gedaan,
Ik was een tijd resident van Estupendo Plaza in Zoetermeer,
Was wel dope om te doen maar na un tijd moest ik er echt mee stoppen ivm mijn studie, ik draaide alles wat er toen was, dus elke vrijdag en zaterdag. En dus bleef er weinig tijd over voor mijn studie.
Hoe je dr aan komt...Nou in mijn geval geen connecties, dit is wel de meest effectieve manier btw, maar via een contest..Ze hielden een contest en stelden bepaalde eisen als all round kunnen draaien en dergelijk en zo doende paar x proef draaien en toen kon ik tekenen.
Poster: FrenchKiss
Was ik maar resident
Dan heb je iets waar je aan vast kunt houden.