Poster: Renzis
Eerst leren spellen, al 2 fouten in de titel
Koop lekker een dubbele cd-speler en een 2 kanaals mixertje voor 100-200 euro, regel een oude versterker en setje boxen en je kan beginnen!
Gezien je leeftijd en ongetwijfeld je budget kan je het beste zo beginnen, om te kijken of het wel wat voor je is, en of je dit ook wil gaan doen als je 16-20 bent
Succes!!
Poster: MissSalem
Mee eens; ik geloof zelfs dat je niet op een forum mag onder 13 jaar...
Poster: Lightzone
vertel... ?
Poster: Didier_Deluxe
Staat meestal in die regelmenten die je "moet" lezen vooraleer je een account kan maken op een forum..
Is ook een veel gestelde vraag bij registratie: Ben je 13 jaar of ouder, anders moet je toestemming hebben van een van je ouders.
Poster: Lightzone
ah ké , nog nooit gezien.
is er eigenlijk iemand die het regelement wel leest ? :p
btw: doei nickmoeskenene :p
Poster: Bouncy
Dat staat toch altijd in kleine letters?
Poster: cross-over
12 jaar en als dj willen bijklussen?
Kinderarbeid is toch verboden
Poster: thomassmith
als ik ook nog ff me mening mag geven. je kan ook bijv op marktplaats ofzo kijken voor een setje 2dehands cdj 100's. deze werken altijd lekker enhebben niet je veel extra's een goed setje kost meestal rond de 500.
Poster: Renzis
Ik kon het me op mijn 12e niet veroorloven op setje pioneers te kopen, dat is veels te veel, voor als je niet eens zeker weet of je het wil.
Je weet toch, als je 12 bent wil je iets, zodra je het hebt kan de lol er al weer af zien. dan vind ik 500 eu tog net wat teveel
Poster: Didier_Deluxe
Staat meestal in die regelmenten die je "moet" lezen vooraleer je een account kan maken op een forum..
Is ook een veel gestelde vraag bij registratie: Ben je 13 jaar of ouder, anders moet je toestemming hebben van een van je ouders.