Hallo, De vraag is simpel. Iemand ervaring mee en wat denk je ervan voor ze te gebruiken? Ben namelijk van plan ze te kopen.
What do you think about Stanton C.303 cd-speler ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
weet niet, wel met de volgens mij nieuwe versie gedraait, in n winkel(de C.313 en de C.314) mooie cd-spelers, heb ook met CDJ 800 gedraait en dit is bijna gelijk(wel dan met de C.314...) alleen geluidsqualiteit was ietsje beter van 800, maar vind de stanton wel mooier uitzien
weet niet, wel met de volgens mij nieuwe versie gedraait, in n winkel(de C.313 en de C.314) mooie cd-spelers, heb ook met CDJ 800 gedraait en dit is bijna gelijk(wel dan met de C.314...) alleen geluidsqualiteit was ietsje beter van 800, maar vind de stanton wel mooier uitzien
heb ze zelf niet.. maar heb er alleen maar goeie dingen over gehoord.. dus ik zou zeggen probeer ze eens uit en kijk of je er tevreden over bent. proberen kan altijd he design is trouwens ook wel strak
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.