Poster: Julemac
alcohol onder 18 hoort eigenlijk niet, een glaasje of 2 is natuurlijk niks mis mee.
Maar ik erger me altijd dood aan van die jonge knaapjes die zat zijn en irritant zijn plus
dat het voor ze ook helemaal niet goed is. 18 en ouder ben je al wat verantwoordelijker
en dan is t minder schadelijk.
Het was toch bewezen dat het voor pubers erg slecht was om te veel alcohol te drinken.
Kijk 18 jarigen die compleet van de kaart zijn, dat zal ook niet echt heel goed voor je zijn.
Maar 18 jarigen hebben vaak wel iets meer verantwoordelijkheid, oke ook niet allemaal maar toch :p
Maar ach iedereen zal wel zijn eigen mening hierover hebben..
Poster: JulemacHet was toch bewezen dat het voor pubers erg slecht was om te veel alcohol te drinken.
Kijk 18 jarigen die compleet van de kaart zijn, dat zal ook niet echt heel goed voor je zijn.
Maar 18 jarigen hebben vaak wel iets meer verantwoordelijkheid, oke ook niet allemaal maar toch :p
Maar ach iedereen zal wel zijn eigen mening hierover hebben..
Poster: Bastian
Onder de 16 zijn je hersenen nog volop in de groei vandaar
Poster: Sandr
Ik heb pas in de discotheek waar ik vaak draai een schoolfeest gedaan voor een middelbare school.
Omdat het vanuit school georganiseerd was en nog lang niet iedereen 16 was werd er geen alcohol geschonken.
Van te voren was ik bang dat dit een heel dood feest zou worden met vooral kids die niet gingen dansen omdat ze dat (nuchter als ze waren) niet durfden.
Maar het was voor 3de en 4de klassers die toch al eens op stap gaan en het was echt een supergezellig feest (ruim 500 man) en vanaf het begin tot het einde ging iedereen los.
Het kan dus toch....
Feesten zonder alcohol moet kunnen, kan net zo gezellig zijn als met alcohol,, bovendien ik praat liever met mensen die nuchter zijn dan die zat zijn, mensen die nuchter zijn blijven tenminste ook met hun poten van je gear af
Nou guys... het feest was idd een flop. Er was een lage opkomst en op het einde van de avond toen jeckyll and Hyde moesten draaien stonden er nog maar 20 man te jumpen ofzo. Alcohol blijkt toch wel een belangrijk item bij een feest, anders was de opkomst vele malen hoger geweest!
Poster: _Ivan_Nou guys... het feest was idd een flop.
Poster: Wout-r
Ja ik zag het op het nieuws van TV Gelderland.. Er was rond de 300 man geweest toch?
Toen Lange Frans en Baas B optraden zag het er nog best druk uit op tv..
Poster: _Ivan_
Dat was vrij vroeg in de avond. Een collega dj was er op het laatst en jeckyll & hyde stonden voor ongv. 20 man te draaien.
Poster: MissSalem
Drank maakt deel uit van de sfeer. Of je nu zelf drinkt of niet, is een eigen keuze. Liever geen dronken ambetanterikken, maar bon...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.