Poster: _Ivan_
Kan een feest zonder alcohol wel? Zouden hier minder bezoekers op afkomen dan anders?
Poster: DJ_IVI-R
leuk initiatief, toch is drank maar met mate veel gezelliger
Even op de vraag "Kan een feest zonder alcohol wel?"
Bij ons op school hebben we meestal feesten met alcohol en ook sommige zonder, als we een feest zonder hebben ga ik nog steeds even hard uit me dak dan een feest met en mensen denken dan gelijk dat ik een fles bacardi achterover heb geslagen omdat ik zo los ga en vorig jaar op het eindfeest dachten sommige zelfs dat ik XTC had geslikt (moest in mezelf hun wel enorm hard uitlachen) maarja dan doe je gewoon net alsof je veel hebt gezopen, kan je wel lekker los gaan en achteraf zeggen ahh ja ik was helemaal weg
Dan hoor ik sommige mensen ook nog zeggen ja een feest zonder alcohol is geen feest en dat vind ik ook weer zo triest.
Als ik achter de dj booth sta dan sta ik ook continu te bewegen zonder een druppel alcohol dus voor mij maakt het echt niet uit een biertje of een ice tea:D
Poster: _Ivan_
Daarom hebben ze bij ons in het dorp een nieuw concept gepresenteerd : noalcohol party!
Poster: Bouncy
Lieve schat, het is nocohol niet noalcohol, maar dat terzijde.
Voor mij maakt het niet uit of er wel of geen alcohol word geschonken op een feest, ik drink zelf namelijk geen alcohol. Een cola doet bij mij hetzelfde. Verder vind ik het wel gewaagd om een feest op te zetten waar geen alcohol word geschonken, ik heb er trouwens ook niks meer van gehoord, eens even informeren.
Poster: Bouncy
Nee, ik word er een ADHDer van!
Poster: BastianEven op de vraag "Kan een feest zonder alcohol wel?"
Bij ons op school hebben we meestal feesten met alcohol en ook sommige zonder, als we een feest zonder hebben ga ik nog steeds even hard uit me dak dan een feest met en mensen denken dan gelijk dat ik een fles bacardi achterover heb geslagen omdat ik zo los ga en vorig jaar op het eindfeest dachten sommige zelfs dat ik XTC had geslikt (moest in mezelf hun wel enorm hard uitlachen) maarja dan doe je gewoon net alsof je veel hebt gezopen, kan je wel lekker los gaan en achteraf zeggen ahh ja ik was helemaal weg
Dan hoor ik sommige mensen ook nog zeggen ja een feest zonder alcohol is geen feest en dat vind ik ook weer zo triest.
Als ik achter de dj booth sta dan sta ik ook continu te bewegen zonder een druppel alcohol dus voor mij maakt het echt niet uit een biertje of een ice tea:D
ZELDEN drink ik alcohol tijdens een feest, ik ben meestal de BOB. Weet ik tenminste zeker dat ik heel thuis kom . Gelukkig vinden mijn vriendjes en vriendinnetjes dat wel prettig, en het is leuk als het gewaardeerd wordt, kijk maar.
Ik weet van mezelf dat ik zonder alcohol of drugs! heel veel plezier kan maken. Sommige mensen kunnen zonder alcohol niet 'los' komen, dat zegt dan meer over de persoon vind ik. En er zijn mensen die het gewoon leuker vinden met alcohol, maar deze personen weten vaak hun maat wel. Zo is het ook met drugs, maar dat is een ander onderwerp.
Wat is er leuk aan om jezelf helemaal lam te zuipen? Weet ik echt niet! Kan iemand mij dat even uitleggen?
Een feest zonder alcohol zal denk ik toch wel moeilijk zijn (of niet maar dan gaan er veel aan de drugs.) Ik denk dat het op een dergelijke avond langer duurt voordat de sfeer er goed in zit en het risico is dat de sfeer er helemaal niet in komt, omdat iedereen veel te 'gespannen' erbij staat. Over het algemeen maakt alcohol je wat meer ontspannen zodat er een 'lichtere' sfeer ontstaat, dat helaas ook weer om kan slaan in een TE 'lichte' sfeer.
Veel te lang wazig verhaal, maar zo ongeveer denk ik erover