Poster: Ziax
Te duur... wat is duur voor jou? Misschien is 1500€ voor mij niet veel geld, voor jou wel, of omgekeerd.
Het is maar wat je er aan wil uitgeven.
Ik heb zelf CDJ 800 mkII en moet 22febr draaien op (wss) 1000mk3.
Ik denk toch dat ik mijn loopbank ferm ga missen... daarom heb ik voor de 800 gekozen, niet voor de 1000
Poster: Ghost-Andries
als je geld hebt kan je ze kopen! maar je kan voor thuis beter een cdj-400 of een cdj-800mk2 nemen die zijn ook heel goed! alles van pioneer eigelijk. Maar het is altijd mooi mee genomen als je ze thuis hebt dan kan je er zeker goed mee overweg want als je in clubs ofzo gaat draaien zijn de pioneer cdj-1000mk3 of cdj-800mk2 aanwezig.dit is mijn persoonlijk mening erover!
Dus mijn besluit is dat je niet perse de cdj-1000mk3 moet kopen maar dat iets gekoper veel beter voor thuis. Onder andere de nieuwe cdj-400 deze is heel leuk voor thuis en kan je ook serieus mee amuseren.
Om even kort maar duidelijk te zijn;
De pioneer cdj 800 mk2 is de cdj 1000 mk2/3 alleen dan zonder luxieuse functie's die wel op de 1000 te vinden zijn.
Kortom voor thuis is een 800 ideaal en je bespaart er ook nog eens geld mee!
Poster: BastianOm even kort maar duidelijk te zijn;
De pioneer cdj 800 mk2 is de cdj 1000 mk2/3 alleen dan zonder luxieuse functie's die wel op de 1000 te vinden zijn.
Kortom voor thuis is een 800 ideaal en je bespaart er ook nog eens geld mee!
tip voor volgende keer miss beter vetgedrukt alleen gebruiken om een specifiek iets te verduidelijken dan je hele topic in het vetgedrukt
Poster: Vibemaster-D
JOUW TOPIC IS HEEL IRRITANT OMDAT HET ZELFDE TOPIC AFGELOPEN WEEK OOK AL IS LANGSGEKOMEN DOOR EEN ANDERE MEMBER MET PRECIES DE ZELFDE VRAAG ALS JOUW GEBRUIK DAAORM VOORTAAN DE SEARCH BUTTON.
OWJA IK TYPE DIT MET HOOFDLETTERS OMDAT JIJ AL JE TOPICS MET DIKGEDRUKTE LETTERS GEBRUIKT EN DAT IS HET ZELFDE ALS EEN REPLY/TOPIC MET HOOFDLETTERS. DAT BETEKENT DUS IRRITANT.